??? om medicin mens man er gravid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Faith

Ka-ri-na:

Solstrålehistorier kan man aldrig få for mange af, og det var nogle gode nogle af slagsen du der kom med. Ja jeg synes ret ofte man hører om par der "snyder" fertilitetsklinikkerne og bliver gravide på naturlig vis. Det er skønt når det sker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Vial

Jeg tror heller ikke, at du skal bekymre dig.

Det er højst sandsynligt mere skadeligt at cykle gennem københavnm for at komme på arbejde. Masser af bly fra bilerne osv.

Vi bliver udsat for en masse påvirkninger hver dag. ALT med måde. Dine par piller om ugen gør nok ikke fra eller til.

Jeg ville selvfølgelig ikke tage så let på det, hvis der var påvist fosterskader. Det er der ikke, og det er jo nok fordi, at det ikke skader fostre umidelbart. Selvom man ikke har de rette antal erfaringer med truxal, så er de aktive stoffer i præparatet jo kendt fra andre kemiske sammensætninger. 

Når alt det så er sagt. Så må man aldrig forvente, at en læge har styr på, hvilken medicin man tager - trods han udskriver det!

Når man bliver gravid, så skal man stoppe med at ryge, drikke, tage stoffer. Man skal spise sundt, dyrke motion. Det læser man 100 steder - sammen med, at man skal stoppe/få afklaret sin medicin.

Det er det ansvar, vi har som gravide - læger, jordemødre osv. skal selvfølgelig yde deres.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.