Se hvad jeg har lavet :-) (er så stolt, he he)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

lisbethita

kitty skriver:

Inden jeg hører dem synge siger jeg Thomas. Når jeg har hørt det, så kan det være jeg synes noget andet Anna er jo selvfølgelig i top 3

Ja, smykkeskrin, det ville da være rigtig fint Jeg ælsker æsker og dåser. Jeg arvede kagedåser fra mine bedsteforældre.. Jeg kan endda finde på at købe te, bare fordi pakken er pæn

Og JA, jeg kommer på barsel! Selvfølgelig!!

Den med teen fik mig da til at grine......uden lyd på....fordi jeg har mistet stemmen!! Forestil dig hvordan det lyder :-)

Ok...lad os se, hvem der vinder. Selvfølgelig hepper du på Anna. Det husker jeg godt :-) 

Og ja....selvfølgelig kommer du det - på barsel altså :-) Sådan skal det lyde!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Den med teen fik mig da til at grine......uden lyd på....fordi jeg har mistet stemmen!! Forestil dig hvordan det lyder :-)

Ok...lad os se, hvem der vinder. Selvfølgelig hepper du på Anna. Det husker jeg godt :-) 

Og ja....selvfølgelig kommer du det - på barsel altså :-) Sådan skal det lyde!!

Jamen se nu... Jeg har jo masser af te til din stemmeløse hals

Ej, jeg drikker rigtig meget koffein-fri te i forvejen, og så fandt jeg Celestial te, og de har de fineste æsker.. Så de pryder min emhætte 

Er de ikke fine:

http://www.i-sundhed.dk/madvare/the/celestial-te.html

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

kitty skriver:

Jamen se nu... Jeg har jo masser af te til din stemmeløse hals

Ej, jeg drikker rigtig meget koffein-fri te i forvejen, og så fandt jeg Celestial te, og de har de fineste æsker.. Så de pryder min emhætte 

Er de ikke fine:

http://www.i-sundhed.dk/madvare/the/celestial-te.html

Jooo DE er sørme fine, ha ha! Og har dem også selv - men bare inde i skabet. Har godnat teen :-) Namme nam!!! Drikker varm mælk med honning i....suk!! Er helt stilstoppet i næse og halsen er mega øm! At frarøve mig evnen til at snakke er REN TORTUR!!!! 

NÅ...gør lige klar til X factor. Uhhhhh det er spændende!

Anmeld

19. februar 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Jooo DE er sørme fine, ha ha! Og har dem også selv - men bare inde i skabet. Har godnat teen :-) Namme nam!!! Drikker varm mælk med honning i....suk!! Er helt stilstoppet i næse og halsen er mega øm! At frarøve mig evnen til at snakke er REN TORTUR!!!! 

NÅ...gør lige klar til X factor. Uhhhhh det er spændende!

Godnat teen er god! Lige nu er Honning/vanille teen min favorit. Og Kanel-teen er heller ikke tosset!

Du lyder rimelig ramt! Jeg håber da snart det vender! Jeg hader forkølelse o.l.!!

Anmeld

19. februar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

lisbethita skriver:

Ihh.... det er da faktisk sødt af dig og sige. Det vil jo sige, at I rent faktisk synes de er flotte :-) 

Og....det fedeste er, at de faktisk er ENDNU flottere i virkeligheden. Glæder mig til at lave de to store i næste uge, når der kommer mere papir hjem :-)

Tak for de fine ord :-)

Jeg så kasserne i Netto igår. Var Så tæt på at købe dem, men har vist ikke råd til papirt lige nu. Håber de har nogle tilbage i næste måned, eller de får dem snart igen, for NU SKAL jeg da lave sådan et par lækre kasser når jeg får råd til at købe lækkert papir.

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

Alexis skriver:

Jeg så kasserne i Netto igår. Var Så tæt på at købe dem, men har vist ikke råd til papirt lige nu. Håber de har nogle tilbage i næste måned, eller de får dem snart igen, for NU SKAL jeg da lave sådan et par lækre kasser når jeg får råd til at købe lækkert papir.

Så køb kasserne nu og vent med papiret til når du har råd .-) Du vil ikke fortryde det :-) Det er nemlig svært at få fat på kasserne. Jeg har aldrig set netop de kasser før hos Netto. KH lisbeth

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita skriver:

Så køb kasserne nu og vent med papiret til når du har råd .-) Du vil ikke fortryde det :-) Det er nemlig svært at få fat på kasserne. Jeg har aldrig set netop de kasser før hos Netto. KH lisbeth

Ja måske jeg lige skulle rende derovre. De var pakket ind i plast og i noget mørkt tykt pap lignende materiale ik?

Hvor meget måtte du slippe for dem om jeg må spørge?

Knus

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

Alexis skriver:

Ja måske jeg lige skulle rende derovre. De var pakket ind i plast og i noget mørkt tykt pap lignende materiale ik?

Hvor meget måtte du slippe for dem om jeg må spørge?

Knus

Der var 2 kasser i en - en stor og en mindre. Jeg gav 99 kr for 2 kasser. Den lille ligger inde i den store og ja de er pakket inde i plastik :-)

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita skriver:

Der var 2 kasser i en - en stor og en mindre. Jeg gav 99 kr for 2 kasser. Den lille ligger inde i den store og ja de er pakket inde i plastik :-)

SUPER! Jeg prøver i morgen

Så håber jeg at de har nogen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.