Se hvad jeg har lavet :-) (er så stolt, he he)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.472 visninger
28 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

lisbethita

Hej Piger :-)

Jeg vil bare lige vise jer, hvad jeg bl.a. får min tid til at gå med mens jeg går på barsel. 

Det er jo blevet så moderne med flotte æsker i flotte farver. Jeg bestemte mig en dag til, at det ville jeg selv prøve at lave. Se hvad jeg fik ud af det.

Læg mærke til, at der er en anden farve indeni - jo jo.... der er kræset for detaljerne :-)

Ha en SKØN dag :-)

Lisbeth

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Mira0911

Hvor er de flotte...

Anmeld

19. februar 2010

Kvindemin

De er super flotte. Så godt i fakta reklamen man kunne købe kasser og papir, bånd og lign. Var det dyrt, om man må spørge Jeg vil nemlig selv igang.

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

Chritinap skriver:

De er super flotte. Så godt i fakta reklamen man kunne købe kasser og papir, bånd og lign. Var det dyrt, om man må spørge Jeg vil nemlig selv igang.

Kasserne har jeg købt i Netto...men papiret er MEGA dyrt, synes jeg! 30 kr. pr lille rulle, som jeg har købt i en børnebutik. Jeg har brugt 2 x ruller til hver af de små kasser. Jeg skal bruge det dobbelte til de to store, som jeg mangler at få lavet. 

Papiret er forresten fra bungalow. Jeg foretrækker noget dyrt og tykt papir end det de havde i fx netto :-) Kasserne fra netto er tilgengæld PERFEKTE!!! :-)

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

MoarJ skriver:

Hvor er de flotte...

Taaaak :-)

Anmeld

19. februar 2010

Enayia

Ej de er godt nok søde, må man spørge om hvad du laver dem af ??

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

Enayia skriver:

Ej de er godt nok søde, må man spørge om hvad du laver dem af ??

Ja da...! Jeg har købt æsker i Netto sammen med lim. Papiret har jeg købt i en babybutik, der solgte bungalow papir. Så er der vist ikke andet at gøre end at klippe og klistre. Først ydersiden og bagefter indersiden og sidst låget. Som du kan se, så har indersiden et andet mønster .-)

Sidst sættes båndet i - som virkeligt giver prikken over i'et :-) Det er så fedt selv at lave dem....

Anmeld

19. februar 2010

Enayia

lisbethita skriver:

Ja da...! Jeg har købt æsker i Netto sammen med lim. Papiret har jeg købt i en babybutik, der solgte bungalow papir. Så er der vist ikke andet at gøre end at klippe og klistre. Først ydersiden og bagefter indersiden og sidst låget. Som du kan se, så har indersiden et andet mønster .-)

Sidst sættes båndet i - som virkeligt giver prikken over i'et :-) Det er så fedt selv at lave dem....

Nøj, tak fordi du ville dele din hemmelighed, det vil jeg også prøve, har selv en masse "dåser" og kasser herhjemme man nemt kunne transformerer til kunstvækrer, så det var dejligt din tråd kom! Det er til stor inspiration!

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

Enayia skriver:

Nøj, tak fordi du ville dele din hemmelighed, det vil jeg også prøve, har selv en masse "dåser" og kasser herhjemme man nemt kunne transformerer til kunstvækrer, så det var dejligt din tråd kom! Det er til stor inspiration!

Tak, hvor er du sød :-) Husk, at det kan godt betale sig at give ekstra for papiret, fordi det bliver kasserne det flottere af. Bungalow papir kan anbefales... :-)

Anmeld

19. februar 2010

Enayia

lisbethita skriver:

Tak, hvor er du sød :-) Husk, at det kan godt betale sig at give ekstra for papiret, fordi det bliver kasserne det flottere af. Bungalow papir kan anbefales... :-)

Ja helt klart! Jeg sidder og er helt træt af jeg ikke kan komme ind og hente nogle sager, der kører nemlig ingen busser her i weekenden! Så ville jeg have gjort dig kunsten efter (så godt jeg kunne formå HOST HOST)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.