Se hvad jeg har lavet :-) (er så stolt, he he)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Wauw - de er superflotte!!! Du må gerne give mig en gave en gang i sådan en fin æske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

lisbethita

Rosa skriver:

Wauw - de er superflotte!!! Du må gerne give mig en gave en gang i sådan en fin æske

Ihh.... det er da faktisk sødt af dig og sige. Det vil jo sige, at I rent faktisk synes de er flotte :-) 

Og....det fedeste er, at de faktisk er ENDNU flottere i virkeligheden. Glæder mig til at lave de to store i næste uge, når der kommer mere papir hjem :-)

Tak for de fine ord :-)

Anmeld

19. februar 2010

otlitrom

Jeg synes de er mægtig fine Jeg håber jeg engang kommer på barsel, så jeg også kan klippe klistre

Man kunne måske også bruge noget fancy tapet eller stof? Bare en tanke.. (Og ved ikke om der er andre der har skrevet det, læste ikke lige det hele igennem )

Anmeld

19. februar 2010

Liljesilas

lisbethita skriver:

Hej Piger :-)

Jeg vil bare lige vise jer, hvad jeg bl.a. får min tid til at gå med mens jeg går på barsel. 

Det er jo blevet så moderne med flotte æsker i flotte farver. Jeg bestemte mig en dag til, at det ville jeg selv prøve at lave. Se hvad jeg fik ud af det.

Læg mærke til, at der er en anden farve indeni - jo jo.... der er kræset for detaljerne :-)

Ha en SKØN dag :-)

Lisbeth

Hold da op hvor er de flotte. Lige sådan nogle jeg mangler til min søns værelse Hvordan har du lavet dem???

Anmeld

19. februar 2010

Liljesilas

Kan nu læse at du har beskrevet hvordan hehe.

Anmeld

19. februar 2010

LMM

lisbethita skriver:

Hej Piger :-)

Jeg vil bare lige vise jer, hvad jeg bl.a. får min tid til at gå med mens jeg går på barsel. 

Det er jo blevet så moderne med flotte æsker i flotte farver. Jeg bestemte mig en dag til, at det ville jeg selv prøve at lave. Se hvad jeg fik ud af det.

Læg mærke til, at der er en anden farve indeni - jo jo.... der er kræset for detaljerne :-)

Ha en SKØN dag :-)

Lisbeth

wow de er rigtig flotte

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

kitty skriver:

Jeg synes de er mægtig fine Jeg håber jeg engang kommer på barsel, så jeg også kan klippe klistre

Man kunne måske også bruge noget fancy tapet eller stof? Bare en tanke.. (Og ved ikke om der er andre der har skrevet det, læste ikke lige det hele igennem )

Ved du hvad? Det er jeg faktisk RET sikker på, at du kommer, søde!!! Husk aldrig at give op!! Lov mig det! 

Jaa...det er noget tapet/gavepapir fra bungalow. Det er mega flot...! Synes i øvrigt det er fedt selv at have lavet det. Det bliver det jo endnu mere specielt af. Jeg kunne også finde på at lave det til mig selv - fx smykkeskrin??

Går ud fra, at du også skal se X factor :-) Hvem mon du hepper på denne gang?? 

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

mayapigen skriver:

Kan nu læse at du har beskrevet hvordan hehe.

Hehe...ja det har jeg. Ellers gå ind og søg på bungalow + æsker. De fåes rigtigt flot i drengefarver også, hvis man vil købe dem, men jeg synes faktisk, at det har været vildt fedt SELV at lave dem. :-)

Anmeld

19. februar 2010

lisbethita

LMM skriver:

wow de er rigtig flotte

TAK :-)

Anmeld

19. februar 2010

otlitrom

lisbethita skriver:

Ved du hvad? Det er jeg faktisk RET sikker på, at du kommer, søde!!! Husk aldrig at give op!! Lov mig det! 

Jaa...det er noget tapet/gavepapir fra bungalow. Det er mega flot...! Synes i øvrigt det er fedt selv at have lavet det. Det bliver det jo endnu mere specielt af. Jeg kunne også finde på at lave det til mig selv - fx smykkeskrin??

Går ud fra, at du også skal se X factor :-) Hvem mon du hepper på denne gang?? 

Inden jeg hører dem synge siger jeg Thomas. Når jeg har hørt det, så kan det være jeg synes noget andet Anna er jo selvfølgelig i top 3

Ja, smykkeskrin, det ville da være rigtig fint Jeg ælsker æsker og dåser. Jeg arvede kagedåser fra mine bedsteforældre.. Jeg kan endda finde på at købe te, bare fordi pakken er pæn

Og JA, jeg kommer på barsel! Selvfølgelig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.