Weekend... Sne, sne og atter sne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

9510

BetinaMørk skriver:

Hehe det er fordi du bor ude på lars tyndskids marker...

Her midt i hobro sneer det lidt, så er der ophold og om så det skidt ikke fortsætter igen

Jeg vil have 30 grader og ligge og dase i en pool..

I dag skulle jeg have haft besøg af mynord og bette, men ude på tyndskidens mark rydder de ikke sne. øv bøv..
Nå men i eftermiddag kommer min kusine og hendes to piger, så skal vi bare hygge og spise lækker mad

Imorgen formiddag har marcus en playdate med min venindes dreng ( hvem mon banker hvem )

Søndag skal vi slappe af indtil vi om aftenen skal ud og spise på davinci i Hadsund sammen med hele den pukkelryggede Det blir guf

Klem Betina

Shyzzzzz....... Betina,,,, Ville så gerne have været i Hobro i dag og shoppe og hygge med dig og Marcus

Men jeg tager revance når den lorte sne forsvinder,,,, så tager jeg sgu båden ned til jer, for så er der nok oversvømmelse her ude i stedet for sne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Mira0911

Zafir skriver:

Jeg kan faktisk rigtig godt lide sne... Men jeg savner lidt vejr skifte pt... Men hader så endnu mere tø-perioden. Såååee...Mmm...

Men jeg hilser foråret velkommen snart Men tror ikke vi kommer til at sidde ude på tæpper på Iduns fødselsdag 1. april, som de sidste år... mmm men nu må vi se

De kloge siger jo vinteren vare til April måned, og nogen siger vi ikke får sommer... Hmm...

Foråret må gerne komme... :)

Forresten - Hvordan gik NF ?

Anmeld

19. februar 2010

frk Jensen

mynord skriver:

Shyzzzzz....... Betina,,,, Ville så gerne have været i Hobro i dag og shoppe og hygge med dig og Marcus

Men jeg tager revance når den lorte sne forsvinder,,,, så tager jeg sgu båden ned til jer, for så er der nok oversvømmelse her ude i stedet for sne

Ha Ha

kan i ikke bare hoppe ombord i båden og så få fætter guf til at trække jer herind? Ha Ha...

NU smutter jeg fra bebs.dk igen, har købt sindsygt meget kød der skal pakkes i poser og har en kage der skal bikses sammen..

Krams til huleboerne...

Anmeld

19. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MoarJ skriver:

De kloge siger jo vinteren vare til April måned, og nogen siger vi ikke får sommer... Hmm...

Foråret må gerne komme...

Forresten - Hvordan gik NF ?

Ahhhhh Jeg TROR 110% på at vi får sommer Når vi har haft rigtig fin vinter, så får vi rigtig fin sommer. Jeg skal få HEDESLAG med min store mave

Min nf gik godt. - Jeg troede ikke så mange var gået glip af det hehe Dorthemus skrev da jeg havde ringet til hende og jeg skrev selv igår eftermiddags...

Anmeld

19. februar 2010

9510

BetinaMørk skriver:

Ha Ha

kan i ikke bare hoppe ombord i båden og så få fætter guf til at trække jer herind? Ha Ha...

NU smutter jeg fra bebs.dk igen, har købt sindsygt meget kød der skal pakkes i poser og har en kage der skal bikses sammen..

Krams til huleboerne...

JOOO det kunne jeg nok godt Men må hellere vente til vejret bliver bedre....

Håber kagen bliver god

Ha`en god weekend

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

Zafir skriver:

Ahhhhh Jeg TROR 110% på at vi får sommer Når vi har haft rigtig fin vinter, så får vi rigtig fin sommer. Jeg skal få HEDESLAG med min store mave

Min nf gik godt. - Jeg troede ikke så mange var gået glip af det hehe Dorthemus skrev da jeg havde ringet til hende og jeg skrev selv igår eftermiddags...

Jeg er gået glip af det.. Har ikke været her hele ugen... Dejligt det gik godt... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.