Weekend... Sne, sne og atter sne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Mira0911

Sne er rigtig smukt at se på... :) Troede vi var færdig med alt det, det kan jeg godt sætte en lang pil efter, og nyde det smukke landskab istedet... :)

Hvor meget sne har I det forskellige steder i landet?

Her i Silkeborg området, har det da lagt sig på vejene, ikke rigtigt kommet noget i nat...

Endelig er det weekend... Jeg gik på week igår.. Rigtig dejligt... Jeg er så kvæstet hver dag når jeg kommer hjem fra arbejde hver dag, når lige og lave aftensmad, og så er jeg for det meste gået kold på sofaen eller i soveværelset... :)

Hele weekenden, står på afslapning... Vi skal ikke lave noget særligt... Kæresten skal arbejde i nat...

Hvad med Jer?

God Weekend til jer allesammen... :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

MTS

Her i Aalborg er der næsten kommet 10cm siden igår og for kort tid siden begyndt det at sne igen. Puha syns godt jeg kan undvære al den sne nu.  Men har hørt at det skulle blive meget værre senere idag.

Kæresten skal arbejde i weekenden så tror jeg går igang med at rydde op inde på kontoret. Og på søndag skal jeg til hundetræning, ellers er det ikke det helt vilde der sker.

Anmeld

19. februar 2010

DK

Her er der også fint og hvidt overalt!! Jeg skal på arbejde i eftermiddag og i morgen fra 9-13. Derudover står resten af weekenden på eksamenslæsning. Det er på fredag nemlig!

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

DK skriver:

Her er der også fint og hvidt overalt!! Jeg skal på arbejde i eftermiddag og i morgen fra 9-13. Derudover står resten af weekenden på eksamenslæsning. Det er på fredag nemlig!

Held og lykke.... :) Krydser hvad der kan krydses... :)

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

Malin skriver:

Her i Aalborg er der næsten kommet 10cm siden igår og for kort tid siden begyndt det at sne igen. Puha syns godt jeg kan undvære al den sne nu.  Men har hørt at det skulle blive meget værre senere idag.

Kæresten skal arbejde i weekenden så tror jeg går igang med at rydde op inde på kontoret. Og på søndag skal jeg til hundetræning, ellers er det ikke det helt vilde der sker.

Jeg har slet ikke fulgt med i vejr udsigterne... Må da lige tjekke op på det...

Det er vel i hele landet der får en ordenlig omgang...

Anmeld

19. februar 2010

Diana...

Ja sneen var flot nu den bare kedelig kold glat osv aldrig har jeg været så træt af sne og synes overhoved ikke det smukt mere. nu vil jeg have grønt og påske liljer osv. 

Vi skal holde Lucas 1 års fødselsdag i weekenden.

Anmeld

19. februar 2010

MTS

MoarJ skriver:

Jeg har slet ikke fulgt med i vejr udsigterne... Må da lige tjekke op på det...

Det er vel i hele landet der får en ordenlig omgang...

Jeg har heller ikke fået set vejrudsigten, men de har snakket en del om det her på arbejde. Men mon ikke det kommer over hele landet.

Anmeld

19. februar 2010

Monica

Her på midtsjælland vælter det ned med kæmpe store snefnug. Det er flot at se på, men NU HAVDE JEG JO LIIIGE FEJET HELE VEJEN RUNDT OM HUSET... Men venter med længsel på foråret...

Monica

Anmeld

19. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det vælter ned i Århus C - lige nu er der en kort pause, men ellers har det sneet med store fnug hele formiddagen og det ser ikke ud til at stoppe foreløbigt...

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

DianaMoar skriver:

Ja sneen var flot nu den bare kedelig kold glat osv aldrig har jeg været så træt af sne og synes overhoved ikke det smukt mere. nu vil jeg have grønt og påske liljer osv. 

Vi skal holde Lucas 1 års fødselsdag i weekenden.

Det bliver også rigtig lækkert med forår, når det kommer engang.. Nogen af min kollegaer snakkede om, at vi måske ikke fik noget sommer i år...

Det bliver da hyggeligt i weekenden, med fødselsdag... :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.