Weekend... Sne, sne og atter sne....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Mira0911

Rosa skriver:

Det vælter ned i Århus C - lige nu er der en kort pause, men ellers har det sneet med store fnug hele formiddagen og det ser ikke ud til at stoppe foreløbigt...

Her er der også rimelig tit pauser med det sneen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

9510

Her vælter det ned med kæmpe snefnug (tøsne)

Vi  bor mellem Hobro og Hadsund

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

mynord skriver:

Her er det også blevet til brun sæbe at køre i... Det sneer enormt meget igen....

Anmeld

19. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg kan faktisk rigtig godt lide sne... Men jeg savner lidt vejr skifte pt... Men hader så endnu mere tø-perioden. Såååee...Mmm...

Men jeg hilser foråret velkommen snart Men tror ikke vi kommer til at sidde ude på tæpper på Iduns fødselsdag 1. april, som de sidste år... mmm men nu må vi se

Anmeld

19. februar 2010

9510

MoarJ skriver:

Her er det også blevet til brun sæbe at køre i... Det sneer enormt meget igen....

Ja jeg er efterhånden træt af det Man skøjter jo bare rundt i det,,,, Trænger til forår og sommer

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

mynord skriver:

Ja jeg er efterhånden træt af det Man skøjter jo bare rundt i det,,,, Trænger til forår og sommer

Lige præcis... Jeg synes nu det er rigtig smukt at kigge på...

Kunne være fedt, hvis det kun landede i haver og på markerne, så vejene og fortovene er fri...

Anmeld

19. februar 2010

mullesmith2

Det sner helt vildt i Nørresundby/Lindholm lige nu. Kæmpe store fnug. Det er ved at være lidt irriterende syntes jeg da. Men meget hyggeligt at se på

Anmeld

19. februar 2010

9510

MoarJ skriver:

Lige præcis... Jeg synes nu det er rigtig smukt at kigge på...

Kunne være fedt, hvis det kun landede i haver og på markerne, så vejene og fortovene er fri...

Ja nemlig,,, så ville jeg også kunne klare en masse mere sne,,

Anmeld

19. februar 2010

frk Jensen

mynord skriver:

Hehe det er fordi du bor ude på lars tyndskids marker...

Her midt i hobro sneer det lidt, så er der ophold og om så det skidt ikke fortsætter igen

Jeg vil have 30 grader og ligge og dase i en pool..

I dag skulle jeg have haft besøg af mynord og bette, men ude på tyndskidens mark rydder de ikke sne. øv bøv..
Nå men i eftermiddag kommer min kusine og hendes to piger, så skal vi bare hygge og spise lækker mad

Imorgen formiddag har marcus en playdate med min venindes dreng ( hvem mon banker hvem )

Søndag skal vi slappe af indtil vi om aftenen skal ud og spise på davinci i Hadsund sammen med hele den pukkelryggede Det blir guf

Klem Betina

Anmeld

19. februar 2010

Mira0911

mynord skriver:

Ja nemlig,,, så ville jeg også kunne klare en masse mere sne,,

Jep...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.