hvad tid står i op om morgenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Milka

Milla-Victoria's mor skriver:

Herhjemme står vi PÅ HVERDAGE op kl 5.15!!

Jeg skal for det meste møde tidlligst kl 9!! Men jeg kan godt lide at få så meget tid med prinsessen som muligt!!

Så vi står tideligt op, og danser i knap en times tid  Det giver så meget mere energi til resten af dagen. Og så hygger vi os begge med det  

Derefter spiser lillepigen morgenmad imens jeg tager mig et bad

Og så hygger vi lidt indtil omkring kl. 8 hvor vi tager hjemmefra

I weekenden, kan vi dog ofte sove/dase indtil 10.30  

Knus

er du alene med din lille pige?

hvor hyggeligt at i danser om morgenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

NaFe

vi står op for det meste kl 7....undtagen den ene dag om ugen jeg skal møde kl 7.... så feluca sover 12 timer i stræk og jeg sover ca 8 timer..skal have de 8 timer...

/feluca bliver så hentet i vuggeren kl 16 og så går vi faktisk hjem og i bad....så her er badetid om eftermiddagen... morten kommer altid ved 19 tiden så der vil jeg jo gerne se ordentlig ud til...hihi...men ville slet ikke kunne gå i bad om morgen for det tager 1 timer af blive klar så...

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

Milka skriver:

er du alene med din lille pige?

hvor hyggeligt at i danser om morgenen

Ja vi er helt alene

Jeg synes i forvejen ikke jeg har for meget tid med hende, pga. studierne!! Hun bruger jo hverdag fra 8.30 - 15 i dagplejen!! Så på den her måde har vi mere tid sammen om morgenen, og vi hygger os jo helt vildt med det

Knus

Anmeld

19. februar 2010

Milka

Ja vi er helt alene

Jeg synes i forvejen ikke jeg har for meget tid med hende, pga. studierne!! Hun bruger jo hverdag fra 8.30 - 15 i dagplejen!! Så på den her måde har vi mere tid sammen om morgenen, og vi hygger os jo helt vildt med det

Knus

så er det da skønt i har den tid sammen om morgenen! er også alene med mine piger

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

Milka skriver:

så er det da skønt i har den tid sammen om morgenen! er også alene med mine piger

Ja der er da en del fordele ved at være alene  Vi kan skabe os lige så tosset som vi ville. Og vi bestemmer selv dagens rytme  

Er det ikke hårdt at være alene med sådan 2 skønne pige ??

Anmeld

19. februar 2010

Milka

Ja der er da en del fordele ved at være alene  Vi kan skabe os lige så tosset som vi ville. Og vi bestemmer selv dagens rytme  

Er det ikke hårdt at være alene med sådan 2 skønne pige ??

ikke så hårdt som man skulle tro!

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

Milka skriver:

ikke så hårdt som man skulle tro!

Dejligt at høre  Uhh hvor ville jeg gerne at det var mig  Kan bare heller ikke vente til jeg skal gøre Milla-Victoria til storesøster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.