hvad tid står i op om morgenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Milka

Vinker skriver:

Niklas Emil er begyndt at vågne omkring kl 6 - på gode dage sover vi til ved kl 7.

Jeg har bare sååå svært ved at vågne om morgenen - er ret sikker på at Niklas Emil hader sin langsomme mor... jeg er bare altid minus-morgenfrisk!

kommer du så i bad om morgenen? eller gør du det også om aftenen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Milka

suanne85 skriver:

Emil lå og legede det meste af natten Og han er altså stor i kæften så var også vågen

Har ferie lige nu, og da han endelig lagde sig til at sove sov han til halv 8. Men til hver dag ståt vi op 5.45. Jeg skal med bus 7.21 og skal have Emil klar og mig selv og aflevere ham. Så vi er tidlig oppe

hvad med dig? går du i bad om morgenen?

Anmeld

19. februar 2010

Milka

bondepigen skriver:

Emma vågner altid mellem kl. 5.30 og 6.00, og af og til holder hun fest om natten.

og dig? bad om morgenen? er meget interesseret i hvad tid på dagen i alle går i bad

Anmeld

19. februar 2010

TbCp

Milka skriver:

det er sgu den bedste sætning jeg har hørt længe

er også vildt glad for jeg drikker kaffe! (drak aldrig kaffe før jeg fik børn). nogengange, inden jeg går i seng om aftenen, kan jeg glæde mig helt vildt til at vågne om morgenen bare så jeg kan drikke kaffe

hvor mange kopper drikker du om dagen? og hvad for noget drikker du?

Jeg har slet ikke styr på hvor mange kopper jeg drikker...

Vi når som regel at lave 3 kander kaffe på en dag, men nu arbejder både Carsten og jeg jo hjemmefra.... og ind imellem er der en mere på "kontoret"...

Vi drikker ganske almindelig BKI ekstra.... tror jeg den hedder...
Har lige fået en farvel gavepose af min ene dagplejefamilie, der var noget fint økologisk kaffe i, det glæder jeg mig til at smage.

Jeg "lærte" at drikke kaffe da jeg gik på pædagogseminariet.... hvor ellers dog kunne jeg kun lide det med bailey i i starten

Men så var der en studietur til Letland...jeg siger dig de drikker stærk kaffe!!!! Så der lærte jeg at drikke det uden bailey også og var fuldstændig overgearet af alt det koffein!

Nå det var en lang kaffesnak! Jeg eeeeeelsker kaffe!

Anmeld

19. februar 2010

Vinker

kommer du så i bad om morgenen? eller gør du det også om aftenen?

Jeg bader altid om aftenen ellers kan jeg simpelthen ikke sove!

Om morgenen hopper jeg bare hurtigt i noget tøj, lidt vand i hovedet og håret lidt hurtigt sat op og så afsted i vuggestue med Niklas Emil når han har spist, set lidt tegnefilm og fået tøj på.

Når jeg kommer hjem plejer jeg nogengange at gøre lidt mere ud af mig selv (kommer an på om jeg skal nogen den dag... pt ikke så tit jo... ) men sådan fungerede det også da jeg arbejdede. Afleverede Niklas Emil ca 8.30 og var så selv hjemme igen ca 8.45 hvor jeg så havde ½ times tid til at gøre mig helt færdig i.

Anmeld

19. februar 2010

Ni-ko-li-ne

for tiden står vi op halv syv ca, så Nikoline og Martin kan komme afsted ca kvart over syv... Og jeg går ikke i seng bagefter.... :0)

Anmeld

19. februar 2010

Bondepigen

Milka skriver:

og dig? bad om morgenen? er meget interesseret i hvad tid på dagen i alle går i bad

Nååårh, det kunne du jo bare have sagt. Nu spurgte du jo, hvornår vi stod op...

Jeg står op samme tid som Emma... og går i bad om aftenen... Helst ca. en halv time efter hun er puttet, så jeg kan sidde og hygge resten af aftenen... Inden bad rydder vi op efter aftensmad og legetøj som ligger spredt over det hele....

Anmeld

19. februar 2010

Vingummien

Milka skriver:

hvad med dig? går du i bad om morgenen?

er du syg? Så falder jeg sgu da og brækker benene i badekaret, jeg er først frisk når jeg har været ude og afleveret Emil hehe.

Så det er om aften det forgår, med mindre det er meget tiltrængt at komme i et om morgen, men så skal Frank også give EMil tøj på osv.

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

Herhjemme står vi PÅ HVERDAGE op kl 5.15!!

Jeg skal for det meste møde tidlligst kl 9!! Men jeg kan godt lide at få så meget tid med prinsessen som muligt!!

Så vi står tideligt op, og danser i knap en times tid  Det giver så meget mere energi til resten af dagen. Og så hygger vi os begge med det  

Derefter spiser lillepigen morgenmad imens jeg tager mig et bad

Og så hygger vi lidt indtil omkring kl. 8 hvor vi tager hjemmefra

I weekenden, kan vi dog ofte sove/dase indtil 10.30  

Knus

Anmeld

19. februar 2010

Milka

jamen det ser jo ud til at vi alle har den samme rytme med bare hurtigt at komme i tøjet om morgenen og så i bad om aftenen. det er da interessant troede selvfølgelig jeg var den eneste i HELE verden der ikke kunne overskue et bad om morgenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.