hvad tid står i op om morgenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.002 visninger
26 svar
0 synes godt om
19. februar 2010

Milka

nu kan jeg se at tbcp og lion er online lige nu, forestiller mig at de allerede har været i bad og spist morgenmad og er megafriske

ok, helene er måske undskyldt, må være svært at sove med den mave ..

pigerne har lige fået morgenmælk og sover videre og jeg ligger her i sengen og overvejer om jeg skulle stå op men NEJ! mere søvn, tænker jeg

godnat videre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

lion

Ja du har ret i mange ting. Jeg er vågen og er frisk og har spist, er jo vågen i det jeg står ud af sengen. Men jo det er ret svært at sove med den mave, og jeg var allerede vågen kl. 4.30.

Cassandra har så i dag valgt at stå op kl. 6 så nu venter jeg på kl. bliver 7.15 så jeg kan vække manden og vi kan gå  ned i vuggestuen med Cassandra.

Normalt og uden mave er det mellem 7 og 7.15. Så Cassandra kan komme i vuggestue inden 8

Men sov godt, håber du får et par timer mere

Anmeld

19. februar 2010

TbCp

Idag vågnede Liva kl. 5.10

Men Carsten var så sød at tage hende så jeg lige kunne sove lidt mere.

Jeg står altid op kl. 6 i hverdagene de første børn kommer 7.15.

Jeg gider dog ikke det vilde om morgenen, så det er bare tøj på, morgenmad og KAAAAFFFFFEEEEE!!!
Badet må vente til om aftenen.... det er virkelig et åndsvagt job jeg har når jeg er så meget B-menneske!

Anmeld

19. februar 2010

Dictes mor

Jeg står op kl. 7.30, men er helt overbevist om, at det nok skal ændre sig såsnart den lille kommer Men jeg er heldig, kan sove nogenlunde med maven og skal ikke op og tisse om natten endnu. Men snart bliver jeg nok også en af de seje, som er på tidligt om morgenen

Anmeld

19. februar 2010

Vingummien

Emil lå og legede det meste af natten Og han er altså stor i kæften så var også vågen

Har ferie lige nu, og da han endelig lagde sig til at sove sov han til halv 8. Men til hver dag ståt vi op 5.45. Jeg skal med bus 7.21 og skal have Emil klar og mig selv og aflevere ham. Så vi er tidlig oppe

Anmeld

19. februar 2010

Milka

jeg har altid de store planer om at stå op kl 6 så jeg kan gøre mig klar og få lidt morgenfred inden pigerne vågner. det bliver bare aldrig til noget! før jeg blev mor var jeg udpræget a-menneske, det er jeg bare slet ikke mere.

og jeg gør ligesom tina og går altid i bad om aftenen, har jeg bare ikke tid til om morgenen – det vigtigeste er ligesom koldt vand i hovedet, kontaktlinser og KAFFE

Anmeld

19. februar 2010

TbCp

Milka skriver:

jeg har altid de store planer om at stå op kl 6 så jeg kan gøre mig klar og få lidt morgenfred inden pigerne vågner. det bliver bare aldrig til noget! før jeg blev mor var jeg udpræget a-menneske, det er jeg bare slet ikke mere.

og jeg gør ligesom tina og går altid i bad om aftenen, har jeg bare ikke tid til om morgenen – det vigtigeste er ligesom koldt vand i hovedet, kontaktlinser og KAFFE

MASSER AF KAFFE!!!

Gud hvor er jeg glad for jeg drikker kaffe

Anmeld

19. februar 2010

Vinker

Niklas Emil er begyndt at vågne omkring kl 6 - på gode dage sover vi til ved kl 7.

Jeg har bare sååå svært ved at vågne om morgenen - er ret sikker på at Niklas Emil hader sin langsomme mor... jeg er bare altid minus-morgenfrisk!

Anmeld

19. februar 2010

Bondepigen

Emma vågner altid mellem kl. 5.30 og 6.00, og af og til holder hun fest om natten.

Anmeld

19. februar 2010

Milka

TbCp skriver:

MASSER AF KAFFE!!!

Gud hvor er jeg glad for jeg drikker kaffe

det er sgu den bedste sætning jeg har hørt længe

er også vildt glad for jeg drikker kaffe! (drak aldrig kaffe før jeg fik børn). nogengange, inden jeg går i seng om aftenen, kan jeg glæde mig helt vildt til at vågne om morgenen bare så jeg kan drikke kaffe

hvor mange kopper drikker du om dagen? og hvad for noget drikker du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.