Hvis det utænkelige skulle ske!!!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.386 visninger
29 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

Mutti2

Er lige lidt nysgerrig

Har i taget de nødvendige beslutninger for hvad der skal ske med jeres børn hvis i selv går bort??

Det er virkeligt noget der går mig på!! og jeg føler ikke jeg har nogen der kan tage over!!

Hvad har i gjort??

Knus Pernille 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

CarinaSB

jeg har gået og tænkt hvis vi skulle gå bort skal per's søster have Noah .. :) Men ikk noget der står på papir .. 

Anmeld

18. februar 2010

wamse

Jeg ved faktisk ikke om en børnetestamente reelt tæller? Jeg ville gerne at Lærke kunne komme over til min veninde og hendes kæreste, hvis noget skete mig. Jeg har eneforældremyndighed over Lærke, men betyder det egentlig noget? Min eks kan jo ikke tage sig af hende og hans familie kommer under ingen omstændigheder i betragtning

Anmeld

19. februar 2010

Ranarupta

Rigtigt godt spørgsmål! Jeg aner faktisk ikke, hvad vi gør, hvis både faren og jeg går hen og dør... 
Men det skal vi da helt sikkert have en grundig snak om.

Vi har heldigvis lidt tid at løbe på, inden vi bliver forældre og forhåbentlig kommer det aldrig til at blive aktuelt med selve problemstillingen (Knock on wood/7-9-13/osv osv).

/Karina 22+6 

Anmeld

19. februar 2010

TbCp

Jeg har overvejet et børnetestamente.... og det er bare så dumt at jeg ikke har fået gjort mere ved det endnu, men man går jo ikke lige og forventer at man går bort... men pludselig kan det jo ske.

http://www.familieadvokaten.dk/emner/445.html

Anmeld

19. februar 2010

lion

Jeg har tænk over det og slået det ud af hovedet igen. Har ikke rigtig lyst til at tænke det.

Anmeld

19. februar 2010

Ina33

Jeg har tegnet et børnetestamente.  

Jeg er rigig glad for at jeg ahr fået det gjort, da det giver mig en form for ro.

Anmeld

19. februar 2010

TbCp

Loppe skriver:

Jeg har tegnet et børnetestamente.  

Jeg er rigig glad for at jeg ahr fået det gjort, da det giver mig en form for ro.

Er det "bare" et i har derhjemme eller er det lavet gennem advokat eller lign?

Anmeld

19. februar 2010

Ina33

TbCp skriver:

Er det "bare" et i har derhjemme eller er det lavet gennem advokat eller lign?

Mine forældre har det...

Jeg har ikke fået en underskrift hos en notar, da jeg læst mig frem til, at det ikke gør dokumentet mere gyldigt. Det gør blot at det altid vil komme frem hvis jeg går bort. Men jeg stoler på mine forældre, og ved at de vilfinde dokumentet frem, hvis det bliver nødvendigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.