Til jer med hang til serier fra USA...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Sofia

Milla-Victoria's mor skriver:

Uha.... Ja kanon serie...

Jeg ser dem begge hver mandag i "medical night".....

Igen synes jeg det er monster skræmmende det der skete for Violet!!! Håber virkeligt at hun kan komme over det, så hun kan være der for sin søn !!

Uh ha, kan høre jeg er lagt foran dig, fordi jeg ser det på nettet. Så vil ikke afsløre hvad der sker, men tro mig, du får mange store overraskelser. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Mutti2

ViolaFie skriver:

Uh ha, kan høre jeg er lagt foran dig, fordi jeg ser det på nettet. Så vil ikke afsløre hvad der sker, men tro mig, du får mange store overraskelser. 

Ihhhh hvor jeg dog håber der sker noget positivt  

Ej nu kan jeg jo ikke vente!! Har bare ikke tid til at se dem før søndag!! Får 18 gæster i morgen, så hele aftenen skal gå med oprydning og rengøring  - Altså ingen Private practise eller Greys anatomy før søndag

Anmeld

19. februar 2010

Sofia

Ihhhh hvor jeg dog håber der sker noget positivt  

Ej nu kan jeg jo ikke vente!! Har bare ikke tid til at se dem før søndag!! Får 18 gæster i morgen, så hele aftenen skal gå med oprydning og rengøring  - Altså ingen Private practise eller Greys anatomy før søndag

Så har du en masse at glæde dig til, er sikker på din søndag bliver gooood

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

ViolaFie skriver:

Så har du en masse at glæde dig til, er sikker på din søndag bliver gooood

Hahaha...... Uhhh hvor jeg glæder mig  

Anmeld

26. februar 2010

Mutti2

ViolaFie skriver:

Uhh hvis du er ivrig efter mere Greys, så tjek cucirca.com 

Uha uha... Tak for linket  

Nu har jeg set samtlige Grey's anatomy afsnit.... Uhhh hvor er det kedeligt at vente på at der kommer flere afsnit

Det er en farlig side du har givet mig

Knus

Anmeld

26. februar 2010

Sofia

Uha uha... Tak for linket  

Nu har jeg set samtlige Grey's anatomy afsnit.... Uhhh hvor er det kedeligt at vente på at der kommer flere afsnit

Det er en farlig side du har givet mig

Knus

Hihi, så har du rigtig været igang, men ja siden er farlig. Er du også gået igang med private derinde så?

Anmeld

26. februar 2010

Mutti2

ViolaFie skriver:

Ihhh har også set alle afsnittene af Private practise...

En del overraskelser  

Men hold da op hvor jeg håber violet bliver klogere og vælger at være der for hendes søn

Anmeld

26. februar 2010

Sofia

Ihhh har også set alle afsnittene af Private practise...

En del overraskelser  

Men hold da op hvor jeg håber violet bliver klogere og vælger at være der for hendes søn

Der kommer nye afsnit hver fredag, så vi må væbne os med tålmodighed:-)

Anmeld

26. februar 2010

Mutti2

ViolaFie skriver:

Der kommer nye afsnit hver fredag, så vi må væbne os med tålmodighed:-)

Nøøøøøj  Så må der jo være kommet et afsnit i dag  

Jeg er dog voldsomt skuffet over Naomi's opførsel over for datteren!! Synes det var flot at hun dukkede op alligevel!! Men nøj hvor havde jeg været der for min datter!!

Anmeld

26. februar 2010

Sofia

Nøøøøøj  Så må der jo være kommet et afsnit i dag  

Jeg er dog voldsomt skuffet over Naomi's opførsel over for datteren!! Synes det var flot at hun dukkede op alligevel!! Men nøj hvor havde jeg været der for min datter!!

Der er ingen i dag nej, de holder pause i denne uge, sådan er det af og til, når de af en eller anden årsag ikke sender det i USA. Men ja, jeg var også skuffet over hende. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.