Til jer med hang til serier fra USA...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2010

Mutti2

Pernilleh skriver:

Ha,ha,kender det godt,man kan blive helt vildt depri når ens yndlingsserie stopperSå må du finde en anden.Kender du Tv.com?Der kan du læse om en masse serier,det kan være du kan finde en at få tiden til at gå med.

Nej,selvfølgelig skal de stoppe når det er allermest spændende.Husker med gru sæson afslutningen på Greys hvide verden,tsk

Ja, bryder mig heller ikke om de der skide sæson afslutninger!! De ved lige hvordan de skal slutte dem, så man bliver desperat efter at se med næste gang!!

Men nu er der vist kun 1½ uge til den nye sæson af Grey's anatomy, starter på kanal 4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2010

Sofia

Milla-Victoria's mor skriver:

Ja, bryder mig heller ikke om de der skide sæson afslutninger!! De ved lige hvordan de skal slutte dem, så man bliver desperat efter at se med næste gang!!

Men nu er der vist kun 1½ uge til den nye sæson af Grey's anatomy, starter på kanal 4

Uhh hvis du er ivrig efter mere Greys, så tjek cucirca.com 

Anmeld

19. februar 2010

Findusinde

Uha uha...  Den har også bare fanget mig

Og så er der jo to smækre lækre fyre med, det gør det jo bestemt ikke værre

Det er ligefrem sådan at man sidder og savler over dem

Hvor har du set afsnittende henne??

Knus

Schhh dem har jeg downloadet fra nettet..

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

ViolaFie skriver:

Uhh hvis du er ivrig efter mere Greys, så tjek cucirca.com 

Hehe.... Det var da et farligt tip  Men tak for det  Nu ved jeg hvad mine søvnløse nætter skal gå med

McDreamy er nu slet heller ikke så ringe at se på

Men hold da op jeg tudede da de fandt ud af at det var O'Malley der var "John doe". Synes det er sørgeligt at han er taget ud af serien

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

Findusinde skriver:

Schhh dem har jeg downloadet fra nettet..

Haha... Slemme tøs

Ej, det var da en god ide

Så du den serie der gik i slutningen af sidste år: "True Blood". - Kanon serie

Må indrømme at jeg savner den lidt

Elsker serier

Knus

Anmeld

19. februar 2010

Findusinde

Haha... Slemme tøs

Ej, det var da en god ide

Så du den serie der gik i slutningen af sidste år: "True Blood". - Kanon serie

Må indrømme at jeg savner den lidt

Elsker serier

Knus

Hehe, ja det er mig.. Jeg er slem lige hvad det angår! GIDER ikke at vente, og jeg HADER reklamepauser!

Nej, den så jeg ikke.. Var den super???

Jeg kan da godt se at jeg er gået glip af noget ved ikke at følge med i Grey´s...

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

Findusinde skriver:

Hehe, ja det er mig.. Jeg er slem lige hvad det angår! GIDER ikke at vente, og jeg HADER reklamepauser!

Nej, den så jeg ikke.. Var den super???

Jeg kan da godt se at jeg er gået glip af noget ved ikke at følge med i Grey´s...

Uhh.... Hader også bare de skide reklame-blokke (når jeg ikke sidder og hopper for en tissepause  

Meeeen på den der måde kan man jo sætte det på pause  Og man skal ikke vente en hel uge på næste afsnit

Uha ja, det var også en vampyr serie man blev fanget af  Der er bare et eller andet spændende over de der vampyr.

Åhhh nej, nu håber jeg ikke at jeg har afsløret for meget  Var ikke min mening  Men synes da klart du skal se dem  Greys anatomy er en genial serie

Anmeld

19. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg har også downloadet demOg da jeg havde en masse afsnit af Grey liggende,skete der simpelthen noget frygtelig uheldigt.Jeg gik glip af den spændende sæson afslutning,så jeg så 1. afsnit af næste sæson først.Og da jeg så fandt ud af det,måtte jeg jo lige se det sidste afsnit af forrige sæson.Nej,hvor det bare ødelagde meget at jeg vidste det var GeorgeDet var bare så sørgeligt...

Men nu vi snakker om serie,er der så nogen der ser The secret life of the american teenager?Den er måske lidt for "teenage" agtig,men meget spændende,synes jeg.Og aktuel herinde

Anmeld

19. februar 2010

Sofia

Hehe.... Det var da et farligt tip  Men tak for det  Nu ved jeg hvad mine søvnløse nætter skal gå med

McDreamy er nu slet heller ikke så ringe at se på

Men hold da op jeg tudede da de fandt ud af at det var O'Malley der var "John doe". Synes det er sørgeligt at han er taget ud af serien

Ja det var bare så sørgeligt med George.. Men der er bare sket så meget i den nye sæson.. Er faktisk ikke så vild med serien mere, er derimod ret glad for Private Practise.. ved ikke om du har set det. Men ellers kan jeg anbefale dig det Du kan finde alle afsnit på den gyldne hjemmeside, og ja, man kan bruge maaaange timer derinde... farligt.

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

ViolaFie skriver:

Ja det var bare så sørgeligt med George.. Men der er bare sket så meget i den nye sæson.. Er faktisk ikke så vild med serien mere, er derimod ret glad for Private Practise.. ved ikke om du har set det. Men ellers kan jeg anbefale dig det Du kan finde alle afsnit på den gyldne hjemmeside, og ja, man kan bruge maaaange timer derinde... farligt.

Uha.... Ja kanon serie...

Jeg ser dem begge hver mandag i "medical night".....

Igen synes jeg det er monster skræmmende det der skete for Violet!!! Håber virkeligt at hun kan komme over det, så hun kan være der for sin søn !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.