Til jer med hang til serier fra USA...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.518 visninger
30 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

Findusinde

Hej tøser!

Var der nogle der så The Vampire Diaries i torsdag kl 21? Jeg så den, og den fangede mig faktisk ret meget.. Så har snydt lidt, har set alle 14 afsnit! FÅRK! Hvor er den go!!!! Jeg er blevet SÅ grebet af den, så det har mine "alene" timer stået på, når Laura har sovet..

Jeg kan vaaaarmt anbefale den, hvis man er til vampyrer, kærlighed og faktisk også ret meget gys! ;D

Bare et tip!

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Sisley

Jeg så den også og tænkte straks totalt Twilight rip-off. Var vildt skuffet må jeg indrømme. Øv for jeg havde rigtig glædet mig! Men måske bliver den bedre?

Anmeld

18. februar 2010

Findusinde

Sisley skriver:

Jeg så den også og tænkte straks totalt Twilight rip-off. Var vildt skuffet må jeg indrømme. Øv for jeg havde rigtig glædet mig! Men måske bliver den bedre?

Jahh, den er lidt ripoff.. Har set twilight, og den sagde mig INTET... Men den her synes jeg faktisk er rigtig rigtig fed... JA! Den blir meget bedre!

Anmeld

18. februar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

YES,er også helt vild med den,og henter afsnittenen og ser dem som de blvier vist i Usa

Og så hjælper det altså lidt at Ian Sommerhalder er med,NØØØØJ,hvor er han altså bare hot

Anmeld

18. februar 2010

Findusinde

Pernilleh skriver:

YES,er også helt vild med den,og henter afsnittenen og ser dem som de blvier vist i Usa

Og så hjælper det altså lidt at Ian Sommerhalder er med,NØØØØJ,hvor er han altså bare hot

Har lige set afsnit 14 i dag... HVORDAN!!! Kan de slutte den sådan, og så der kommer først igen til den 25 marts!! De kan ikke gøre det imod mig!

Jeg vil ikke ligefrem sige han er hot, han har nogle smukke øjne, og så syns jeg han spiller SINDSYGT godt!

Anmeld

18. februar 2010

Pernilleh

Findusinde skriver:

Har lige set afsnit 14 i dag... HVORDAN!!! Kan de slutte den sådan, og så der kommer først igen til den 25 marts!! De kan ikke gøre det imod mig!

Jeg vil ikke ligefrem sige han er hot, han har nogle smukke øjne, og så syns jeg han spiller SINDSYGT godt!

Ja,de øjne der!Man bliver da helt hypnotiseret.Faktisk er han da helt perfekt som vampyr

Serier har det jo desværre med at holde pause,det er uforskammet!Øv bøv

Anmeld

18. februar 2010

Findusinde

Pernilleh skriver:

Ja,de øjne der!Man bliver da helt hypnotiseret.Faktisk er han da helt perfekt som vampyr

Serier har det jo desværre med at holde pause,det er uforskammet!Øv bøv

Ja, det er helt vildt uforskammet!! Ej, jeg glæder mig vildt til den kommer igen! Jeg har slugt 14 afsnit på en uge.. 2 afsnit om dagen mens Laura har sovet middagslur! Ved slket ikke hvad jeg skal finde på i morgen..

Ja, han er genial som vampyr! Han har en rigtig fed mimik! Puha, jeg var eller sikker på hende Katharine var derinde..

Anmeld

18. februar 2010

Pernilleh

Findusinde skriver:

Ja, det er helt vildt uforskammet!! Ej, jeg glæder mig vildt til den kommer igen! Jeg har slugt 14 afsnit på en uge.. 2 afsnit om dagen mens Laura har sovet middagslur! Ved slket ikke hvad jeg skal finde på i morgen..

Ja, han er genial som vampyr! Han har en rigtig fed mimik! Puha, jeg var eller sikker på hende Katharine var derinde..

Ha,ha,kender det godt,man kan blive helt vildt depri når ens yndlingsserie stopperSå må du finde en anden.Kender du Tv.com?Der kan du læse om en masse serier,det kan være du kan finde en at få tiden til at gå med.

Nej,selvfølgelig skal de stoppe når det er allermest spændende.Husker med gru sæson afslutningen på Greys hvide verden,tsk

Anmeld

19. februar 2010

brummeline

Findusinde skriver:

Hej tøser!

Var der nogle der så The Vampire Diaries i torsdag kl 21? Jeg så den, og den fangede mig faktisk ret meget.. Så har snydt lidt, har set alle 14 afsnit! FÅRK! Hvor er den go!!!! Jeg er blevet SÅ grebet af den, så det har mine "alene" timer stået på, når Laura har sovet..

Jeg kan vaaaarmt anbefale den, hvis man er til vampyrer, kærlighed og faktisk også ret meget gys! ;D

Bare et tip!

Knus

hey hey hvor har du hentet alle 14 afnit henne.  dem vil jeg også se. ss.

Anmeld

19. februar 2010

Mutti2

Findusinde skriver:

Hej tøser!

Bare et tip!

Knus

Uha uha...  Den har også bare fanget mig

Og så er der jo to smækre lækre fyre med, det gør det jo bestemt ikke værre

Det er ligefrem sådan at man sidder og savler over dem

Hvor har du set afsnittende henne??

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.