Så er noget af værelset indrettet til min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Risen

mayapigen skriver:

Hehe ja der skal gang i vaskemaskinen til den tid  Hvornår tror du man vasker det, når tiden er op over?

Tak, jeg er virkelig også vild med navnet

Ja det er billigt og stadig rigitg flot, så det er noget der dur. Vi har også bestilt en lille stol i samme mærke til værelset. Han kan godt nok ikke bruge den i lang tid, men pyt, den er så kær 

Vi kan slet ikke styrer os når vi shopper til ham, det er mærkeligt at man pludselig går mere op i baby tøj-ting frem for alt mulig til sig selv. Men er ikke lige så sjovt at købe nyt tøj, når man er fed på maven hehe.

tjah, tror ihvert fald der går vaskemutter i mig, når jeg går du barsel (4 uger før fødsel)..

ja det er lækkert med lidt billigt og alligevel fedt design.. Ih har lige fået lokket min mor med i ønskebørn i morgen så mon ikke det bliver rigtigt billigt ..

ja det er så mærkeligt, man vil heller kigge på babytøj end ting til sig selv.. Har også taget mig selv mange gange i det.. hehe..! Men det er jo også så sødt og tænkt at man får lov at gøre det ? Jeg mener hold da fast hvor har jeg mange gange kigget for sjov på babytøj og tænkt nøj når jeg får en baby så skal han/hun have den her på.. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Liljesilas

Risen skriver:

tjah, tror ihvert fald der går vaskemutter i mig, når jeg går du barsel (4 uger før fødsel)..

ja det er lækkert med lidt billigt og alligevel fedt design.. Ih har lige fået lokket min mor med i ønskebørn i morgen så mon ikke det bliver rigtigt billigt ..

ja det er så mærkeligt, man vil heller kigge på babytøj end ting til sig selv.. Har også taget mig selv mange gange i det.. hehe..! Men det er jo også så sødt og tænkt at man får lov at gøre det ? Jeg mener hold da fast hvor har jeg mange gange kigget for sjov på babytøj og tænkt nøj når jeg får en baby så skal han/hun have den her på.. hehe

Ja det har du fuldstændig ret i, jeg har tit været i hogm og kigget på babytøj, og nogle gange bare haft lyst til at købe det, fordi det er så sødt hehe. Ja jeg er lykkelig over at kunne købe alt det til min søn nu, synes desværre bare at alle tøjbutikker har mest tøj til piger...

Men så kan man nemt købe et par mærke sko til ham og et par Leveis busker

Uha det er lækkert når de giver lidt, det gør ikke spor hehe. Vi skal også ud at shoppe igen i denne weekend

Anmeld

18. februar 2010

Maria.

Hvor er det fine billede + ramme købt henne, og den stribede bamse der sidder på puslebordet? Det er bare så fint

Hehe.. Rammen er fra IKEA.. (Hmm.. Sys jeg har hørt det før..

Den stribede Giraf bamse er fra Sebra..

Billedet har jeg selv malet..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Maria. skriver:

Hehe.. Rammen og bamsen er fra IKEA.. (Hmm.. Sys jeg har hørt det før..&nbsp

Billedet har jeg selv malet..

Hi hi, tak for info

Jeg skal faktisk til IKEA imorgen

Du er da ikke helt uden evner - super flot maleri

Anmeld

18. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Hold da op en lækker indretning- pæn og enkelt..
Hvor har du købt de klistermærker? Mon man kan få nogle lidt i samme stil bare til piger?

Anmeld

18. februar 2010

Maria.

Mathildesmor skriver:

Hi hi, tak for info

Jeg skal faktisk til IKEA imorgen

Du er da ikke helt uden evner - super flot maleri

Tak.. Skrev forkert med den stribede bamse.. Jeg troede det var den anden du mente..

Anmeld

18. februar 2010

Liljesilas

Astrids-mor skriver:

Hold da op en lækker indretning- pæn og enkelt..
Hvor har du købt de klistermærker? Mon man kan få nogle lidt i samme stil bare til piger?

1000 tak, det var sødt skrevet

Ja det mener jeg helt sikkert - vi købte alle vores ting, på nær sengen og tøjet i ønskebørn  Vi gav vist 150 kr for dem, og så var der virkelig mange klistermærker med (som er beregnet til vægen.)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.