Så er noget af værelset indrettet til min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

FruEllingsen

Det er rigtig fint det du har lavet ind til nu.

synes det ser virkelig godt ud Det skal nok blive et super godt værelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Risen

mayapigen skriver:

Den er ihvertfald som en stor butik i Aalborg, og ved ikke hvor den mere er, mon ikke det står på nettet?

Ja det med overtro det kender jeg godt, og er det selv når det kommer til barnevognen. Først var jeg med at købe alt, men så fortalte de andre piger mig, at det kun var barnevognen man ikke måtte få hjem før efter fødslen

Hvad skal din pige hedde?

tjekkede lige.. Der er en i valby , så der skal jeg da helt sikkert hen i morgen.. hehe ..

Jeg tror slet ikke på alt det der overtro, men synes det er okay at jeg ikke får lov at rede seng og tage barnevognen ind endnu.. Må bare vente. men alt andet vil jeg bare gerne gøre nu, før jeg bliver alt for stor om mavsen og ikke kan noget overhovedet.. hehe. Hvad kostede de der knager egentlig ? ..

Jamen hun skal hedde Clara.. Men drømte faktisk i nat at hun skulle hedde Casja og er blevet lidt vild med navnet.. men kæreste sys stadig Clara.. ! Hvad med din lille dreng ?

Anmeld

18. februar 2010

Miamaja

Maria. skriver:

Hvor er det bare fint.. Hvor er vuggen fra?

Her er lidt billeder fra prinsessens side af værelset..

hvor er det fint et vaerelse

Anmeld

18. februar 2010

Liljesilas

Risen skriver:

tjekkede lige.. Der er en i valby , så der skal jeg da helt sikkert hen i morgen.. hehe ..

Jeg tror slet ikke på alt det der overtro, men synes det er okay at jeg ikke får lov at rede seng og tage barnevognen ind endnu.. Må bare vente. men alt andet vil jeg bare gerne gøre nu, før jeg bliver alt for stor om mavsen og ikke kan noget overhovedet.. hehe. Hvad kostede de der knager egentlig ? ..

Jamen hun skal hedde Clara.. Men drømte faktisk i nat at hun skulle hedde Casja og er blevet lidt vild med navnet.. men kæreste sys stadig Clara.. ! Hvad med din lille dreng ?

Hehe ja kan jeg godt forstå! Jamen jeg gav vist 150 for knagerækken, og for bøjlerne der til, gav jeg omkring 100 kr. for 2. Det hele var så på tilbud, så jeg sparede lidt - kan ikke huske hvor meget det var sat ned.

Clara er rigitg rigtig pænt! Min dreng skal hedde Silas.

Det med at redde sengen har jeg ikke hørt, men det skal nok passe. Det har jeg gjort, men det hele skal vaskes inden, så jeg håber det går

Anmeld

18. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Maria. skriver:

Hvor er det bare fint.. Hvor er vuggen fra?

Her er lidt billeder fra prinsessens side af værelset..

Hvor er det fine billede + ramme købt henne, og den stribede bamse der sidder på puslebordet? Det er bare så fint

Anmeld

18. februar 2010

Liljesilas

Drømmer skriver:

Det er rigtig fint det du har lavet ind til nu.

synes det ser virkelig godt ud Det skal nok blive et super godt værelse

Tak for de søde ord

Anmeld

18. februar 2010

Liljesilas

Miamaja skriver:

hvor er det fint et vaerelse

TAAK

Anmeld

18. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

mayapigen skriver:

Hej piger.

Så er halvdelen af værelset indrettet, og efter som jeg har set alle jeres værelser, vil jeg bare lige dele mit med jer I må naturligvis gerne vise mig jeres.

Mange hilsner en allerede stolt kommende mor, som har lyst til at dele hele verdenen med mine kærlige følelser til Silas

Hvor er det bare fint og enkelt - det har du bare tjek på søde

Jeg kan desværre ikke vise Frederikkes værelse frem endnu, da vi stadig mangler en del

Anmeld

18. februar 2010

Risen

mayapigen skriver:

Hehe ja kan jeg godt forstå! Jamen jeg gav vist 150 for knagerækken, og for bøjlerne der til, gav jeg omkring 100 kr. for 2. Det hele var så på tilbud, så jeg sparede lidt - kan ikke huske hvor meget det var sat ned.

Clara er rigitg rigtig pænt! Min dreng skal hedde Silas.

Det med at redde sengen har jeg ikke hørt, men det skal nok passe. Det har jeg gjort, men det hele skal vaskes inden, så jeg håber det går

orh det er jo ingenting.. så skal der shoppes i morgen.. hihi  I looove it !

Silas ? Ej det er da også for kært! ej rigtig lille nutte nørd eller også en rigtig frækkert ! ..

Ja alt der vaskeri .. Har også købt bunker af tøj , senge tøj osv.. og har hørt at ALT skal vaskes.. Pyhaa..

Anmeld

18. februar 2010

Liljesilas

Risen skriver:

orh det er jo ingenting.. så skal der shoppes i morgen.. hihi  I looove it !

Silas ? Ej det er da også for kært! ej rigtig lille nutte nørd eller også en rigtig frækkert ! ..

Ja alt der vaskeri .. Har også købt bunker af tøj , senge tøj osv.. og har hørt at ALT skal vaskes.. Pyhaa..

Hehe ja der skal gang i vaskemaskinen til den tid  Hvornår tror du man vasker det, når tiden er op over?

Tak, jeg er virkelig også vild med navnet

Ja det er billigt og stadig rigitg flot, så det er noget der dur. Vi har også bestilt en lille stol i samme mærke til værelset. Han kan godt nok ikke bruge den i lang tid, men pyt, den er så kær 

Vi kan slet ikke styrer os når vi shopper til ham, det er mærkeligt at man pludselig går mere op i baby tøj-ting frem for alt mulig til sig selv. Men er ikke lige så sjovt at købe nyt tøj, når man er fed på maven hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.