Så er noget af værelset indrettet til min søn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Sofia24

Det ser bare rigtig dejligt ud   

Og jeg spørger også: Hvor har du købt den vidunderlige vugge? og hvor længe regner du med at han kan være i den?

Sofia 17+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Maria.

mayapigen skriver:

Lækkert og en god billig løsning

Den er fra BabySam. Jeg blev bare helt forælsket i den, selv om det var meningen, at jeg skulle have en tremmeseng

Ja..

Den er også super lækker.. Sys nok det var den derfra..

Jeg vil rigtig gerne have en vugge og tænker at når nu tremmesengen også er genbrug (fra min søn), så gør det nok ikke lige så meget at bruge penge på en fin lille vugge..

Har dog købt sengehimmel og sengerand til sengen så ved ikk om det bliver spild..

Anmeld

18. februar 2010

Maria.

Og forresten er Silas et rigtig sødt navn!

Anmeld

18. februar 2010

Liljesilas

Sofia24 skriver:

Det ser bare rigtig dejligt ud   

Og jeg spørger også: Hvor har du købt den vidunderlige vugge? og hvor længe regner du med at han kan være i den?

Sofia 17+2

1000 tak BabySam er den fra - og ja jeg elsker den selv hehe. Jamen jeg tror det er MEGET forskelligt fra barn til barn. Min ene venindes søn på snart 5 måneder kan slet ikke være i den, og min anden venines datter på over 1/2 år svømmer i den... Så jeg må ud og købe en ny når den tid kommer Har hørt Ikea har en lige så flot tremmeseng som BabySam til ca. 500 kr og den er i lige så god kvalitet... Så den køber vi til den tid

Anmeld

18. februar 2010

Risen

mayapigen skriver:

Hej piger.

Så er halvdelen af værelset indrettet, og efter som jeg har set alle jeres værelser, vil jeg bare lige dele mit med jer I må naturligvis gerne vise mig jeres.

Mange hilsner en allerede stolt kommende mor, som har lyst til at dele hele verdenen med mine kærlige følelser til Silas

hvor er de fine de knager til tøj.. Hvor har du købt dem ? Og kan man få dem til piger ? .. Knus hende som også så småt har lokket kæresten til at indrette værelse !

Anmeld

18. februar 2010

Liljesilas

Maria. skriver:

Og forresten er Silas et rigtig sødt navn!

Tak for det, jeg blev vild med det, efter jeg så at ham danseren også hedder det hehe For vi var lidt usikker på det, før vi hørte andre med navnet.

Men kan de ikke bruge sengehimmel i lang tid? Jeg regner selv med at købe tremmeseng om 1/2 år eller hvor lang tid der nu går før de vokser ud af den. Min plan er da der stadig skal en smuk himmel på

Anmeld

18. februar 2010

Malthesmoar

mayapigen skriver:

Hej piger.

Så er halvdelen af værelset indrettet, og efter som jeg har set alle jeres værelser, vil jeg bare lige dele mit med jer I må naturligvis gerne vise mig jeres.

Mange hilsner en allerede stolt kommende mor, som har lyst til at dele hele verdenen med mine kærlige følelser til Silas

Hvor er det bare flot flot

Mvh Susanne

Anmeld

18. februar 2010

Liljesilas

Risen skriver:

hvor er de fine de knager til tøj.. Hvor har du købt dem ? Og kan man få dem til piger ? .. Knus hende som også så småt har lokket kæresten til at indrette værelse !

Knagerne er fra ønskebørn og de er også i lysserøde

Man kan både købe knagerekke, bøjler, det målestativ ting jeg også har købt og stole og bord i mærket. Vi har også bestilt en stol, fordi den var så sød. Mærket er faktisk ikke så dyrt - det var på tilbud da vi købte det for en uge siden.

Han skal bare igang hehe Min mand blev helt vild da vi indrettede værelset, så nu står han der inde og kigger tit hehe, så sødt...

Anmeld

18. februar 2010

Risen

mayapigen skriver:

Knagerne er fra ønskebørn og de er også i lysserøde

Man kan både købe knagerekke, bøjler, det målestativ ting jeg også har købt og stole og bord i mærket. Vi har også bestilt en stol, fordi den var så sød. Mærket er faktisk ikke så dyrt - det var på tilbud da vi købte det for en uge siden.

Han skal bare igang hehe Min mand blev helt vild da vi indrettede værelset, så nu står han der inde og kigger tit hehe, så sødt...

de er da bare for kære ! .. Er ønskebørn ikke kun en net butik ? .. eller er der nogle fysiskebutikker ? hehe.. for så skal jeg på shopping ! ... Jaa det tror jeg også han gør, men han er bare sådan lidt sjov med overtro osv..

Anmeld

18. februar 2010

Liljesilas

Risen skriver:

de er da bare for kære ! .. Er ønskebørn ikke kun en net butik ? .. eller er der nogle fysiskebutikker ? hehe.. for så skal jeg på shopping ! ... Jaa det tror jeg også han gør, men han er bare sådan lidt sjov med overtro osv..

Den er ihvertfald som en stor butik i Aalborg, og ved ikke hvor den mere er, mon ikke det står på nettet?

Ja det med overtro det kender jeg godt, og er det selv når det kommer til barnevognen. Først var jeg med at købe alt, men så fortalte de andre piger mig, at det kun var barnevognen man ikke måtte få hjem før efter fødslen

Hvad skal din pige hedde?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.