Eva skriver:
Det er virkelig en god måde....ville ønske jeg var vokset op med dyr på den måde og havde forstand på det..Bertram ønsker sig SÅ meget en hund, og kan jo godt se det ser hyggeligt ud, jeg har bare slet ikke forstand på det og ville være så utryg...
så ja, ingen dyr til Bertram altså udover et lille arrigt kræg af en hamster...
men mon ikke hun nok skal lære det, hende tildepigen..
men hun lyder godt nok stædig..
men det er du jo også, så jeg tror du vinder...
Knus..
Er også skønt med hunde - og ud over det er jeg sikker på du sagtens ville kunne klare det Eva med en hund - du skal måske bare ikke have en hvalp, men en god lidt ældre tæve på en 3-5 år og en god familie venlig race (golden retriever eller Labrador retriever). en hund der bare følger familien og finder sig i - ja uden at lyve - ALT... (jeg ved hvor meget du gik op i jeres hunde havde det godt også selvom du ikke havde så meget med dem at gøre, men jeg ved du kunne blive meget sur på R hvis han ikke passede dem som han lige skulle...)
Tror du ville være god med sådan en skøn hund...
Men ja det kræver sit med hvalpe og jeg må da igen sande at jeg har taget munden for fuld med to hvalpe (puha) - men det er jo bare så typisk mig...
- de er skønne begge to, men det betyder jo desværre at tiden ikke er lige så stor til dem begge (trænings-mæssigt) Men når først de når en god alder (læs:voksne) så er de jo skønne sammen...
Jeg havde bare så hårdt brug for en erstatning for Nanna, fordi jeg havde så svært ved hun ikke var hos mig mere og da Jim gav mig Matti, som jo var noget af det nemmeste tænkte jeg hvorfor ikke nappe en mere... !!! Dahhh !!! 
Kunne jeg lave det om, havde jeg nok ikke købt den lille, om ikke andet havde jeg ventet et år eller to... - men det er jo en helt anden historie...
Knus Pia.
Anmeld