hvornår skal man reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Kløver

Synes du skal forhøre dig ad ved lægen, kan jo både være mavevirus, og graviditet, er jo meget som florere lige nu, men for en sikkerheds skyld så ring, det kan jo aldrig skade, og især når du også er svimmel.

har du prøvet med en smule sukkervand og kun en mundfuld af gangen?

håber det snart går over

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

sarahb

sådan havde jeg det i 3 mdr. jeg reagerede da jeg var ved at hoppe ud af vinduet i frustration over ikk at kunne spise og holde det i mig.. jeg fik i men desperation nogle stikpiller der hjalp såååå meget.. så kunne jeg endelig gå i seng med maven fuld..

Anmeld

18. februar 2010

oo

sarahb skriver:

sådan havde jeg det i 3 mdr. jeg reagerede da jeg var ved at hoppe ud af vinduet i frustration over ikk at kunne spise og holde det i mig.. jeg fik i men desperation nogle stikpiller der hjalp såååå meget.. så kunne jeg endelig gå i seng med maven fuld..

er det rigtigt?? for det er også stikpiller der ligger til mig på apoteket, men så har jeg været sådan lidt naaaaj, det er også så drastisk, men jeg er jo eddersulten HELE tiden, men det kommer bare op det hele, så man orker ikke at spise

Anmeld

18. februar 2010

oo

nåh så startede opkastningerne forfra, så jeg ringede tudbrølende til Søren, som nu er på vej hjem. så må han på apoteket og hente de stikpiller der. jeg har kun fået eet glas vand mere ned siden han kørte og jeg er bare UDMATTET!

Anmeld

18. februar 2010

Honningblomst

Tjuhl skriver:

nåh så startede opkastningerne forfra, så jeg ringede tudbrølende til Søren, som nu er på vej hjem. så må han på apoteket og hente de stikpiller der. jeg har kun fået eet glas vand mere ned siden han kørte og jeg er bare UDMATTET!

Åh, håber de piller hjælper dig..jeg troede jeg skulle dø og især da jeg var gravid med den yngste og skulle være der for de to andre...jeg prøeved også de der piller, men.....

God bedring...

Knus..

Anmeld

18. februar 2010

Heidi.

Tjuhl skriver:

jeg har siden aftensmaden igår slet ikke kunnet holde noget i mig.

jeg forsøger slet ikke med mad længere, men nu kan jeg heller ikke holde bare et halvt glas vand i mig, og så tænker jeg....hvornår skal man reagere? hvis jeg slet ikke har fået væske i mig siden igår ved 19-tiden og jeg er svimmel, skal man så have fat i lægen??

jeg har det virkelig elendigt og kaster bare alting op og når der ikke er mere i maven, så kramper kroppen stadig i opkastningmode selvom der intet kommer op. jeg er helt ru i halsen

Hej med dig..

I  min anden graviditet var jeg så dårlig at jeg blev indlagt. Jeg kunne heller ikke holde noget i mig, heller ikke væske.. Mave kunne slet ikke klare det. Jeg blev så svækket så jeg ikke troede det var muligt. Jeg led af det de kalder hyperemisis.

Da det havde stået på i en weekend blev jeg indlagt.. Før det kastede jeg bare rigtig meget op..

Jeg syntes du skal kontakte lægen.

Anmeld

18. februar 2010

bagger26

Årh har SÅ ondt af dig.. Der er simplhen ikke noget værre end kvalme.. Smerter osv kan jeg takle, men kvalme puha så knækker jeg helt sammen og kan ingenting.. Håber det hurtigt går over igen, eller at stikpillerne hjælper så meget det er til at leve med. MEN tror mig, alt det her kvalme osv er det hele værd i den sidste ende..  

Og når nu du har så meget kvalme, så vil jeg godt gætte på at du venter dig en pige hihi..

Knus..

Anmeld

18. februar 2010

birgittemarie

For det første: Stort tillykke med graviditeten og held og lykke med stikpillerne.

Jeg ville lige fortælle dig, at jeg, da jeg var gravid første gang og kastede meget op, fik at vide af min læge, at jeg i hvert fald kunne trøste mig med, at kvalme betød en stærk graviditet. Jo værre kvalme, jo større chance for at føde et stærkt, sundt barn i sidste ende. Og så fik jeg også den med pigen at vide og det viste sig også at passe.

Så god fornøjelse med dit stærke barn.

Kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.