hvornår skal man reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.918 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. februar 2010

oo

jeg har siden aftensmaden igår slet ikke kunnet holde noget i mig.

jeg forsøger slet ikke med mad længere, men nu kan jeg heller ikke holde bare et halvt glas vand i mig, og så tænker jeg....hvornår skal man reagere? hvis jeg slet ikke har fået væske i mig siden igår ved 19-tiden og jeg er svimmel, skal man så have fat i lægen??

jeg har det virkelig elendigt og kaster bare alting op og når der ikke er mere i maven, så kramper kroppen stadig i opkastningmode selvom der intet kommer op. jeg er helt ru i halsen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

ChatH

ØV det lyder da ikke særlig godt. tror jeg ville ringe til lægen og høre hvad de siger, det kan jo være en mave virus i stedet for graviditeten.. jeg ville nok ringe - i sær når du er svimmel, babyen har jo også brug for næring!

Anmeld

18. februar 2010

hc=k

Jeg ville ringe til lægen og spørge om hvad du skal gøre..

Anmeld

18. februar 2010

BinaMor

øv. kender ik noget til det med at kaste op under graviditet men vil lige ønske god bedring. sys dog du skal ringe til lægen for du skal jo have væske.

Anmeld

18. februar 2010

Bavianis

Jeg synes du skal ringe til din læge og spørge! Jeg ved ikke om det er "farligt" endnu, men h*n vil vide hvornår der skal sættes ind...

Men altså Tjuhl - hvor lyder det bare forfærdeligt... Puha

Anmeld

18. februar 2010

msax

saftevand og marie kiks.

Du skal have noget hurtigt sukker ind i kroppen - også selvom det kommer op igen.

Det er absolut på ingen måde skægt at kaste op og kaste op og kaste op. Men selv om det der kommer ind kommer op igen - så skal du altså have lidt.

Men jeg ville da nok ringe til doktormande og få ham til at tjekke dig efter.

Anmeld

18. februar 2010

Tjuhl skriver:

jeg har siden aftensmaden igår slet ikke kunnet holde noget i mig.

jeg forsøger slet ikke med mad længere, men nu kan jeg heller ikke holde bare et halvt glas vand i mig, og så tænker jeg....hvornår skal man reagere? hvis jeg slet ikke har fået væske i mig siden igår ved 19-tiden og jeg er svimmel, skal man så have fat i lægen??

jeg har det virkelig elendigt og kaster bare alting op og når der ikke er mere i maven, så kramper kroppen stadig i opkastningmode selvom der intet kommer op. jeg er helt ru i halsen

Jah, jeg ville også ringe og hører ham ad!

Jeg har haft rigtigt mange problemer med dårlig mave i min graviditet, og fik hele tiden at vide, af min egen læge, at der var ik noget man måtte få, når man var gravid, for det var for stærkt...

Men til sidst, efter 3mdr. med dårlig mave, kontaktede jeg selv nogle forskellige læger, og der fandt jeg ud af at der var en hel del forskelligt at få, selvom man er gravid, så måske nogle Imodium kunne hjælpe!? Eller... Er det kun opkast du har? Fik lige læst dit indlæg igen, efter jeg havde skrevet hele smørren!!griner.. RING TIL LÆGEN!!

Stine 29+1

Anmeld

18. februar 2010

NoName

Søde ven dog...

Jeg synes også du skal reagere nu og ringe til lægen, det er ved at være lang tid du har gået uden at få noget ned, og det gør det jo kun værre...

Men som de andre siger, drik noget saft og spis et par kiks... også selvom de kommer op igen... Ved godt hvor frygteligt det er at kaste det hele op igen og igen... Bare du får lidt ned i maven uanset om det så er for 5 min eller 30 min så er du nødtil at prøve, for både din og babys skyld...

Go' bedring

NoName 17+1

Anmeld

18. februar 2010

Pia.

Puha, din stakkel det lyder da virkelig ikke rart... Altså først og fremmest så vil jeg skynde mig at sige at den lille får alt hvad den skal have, det er altid det man er mest bekymret for - om nu der kommer nok næring der ned. det gør der uden tvivl...

Men du skal jo også have det godt. tror du ikke at du evt. kunne ha' fået noget roskildesyge, som gør du er så dårlig? Det lyder da rigtig voldsomt at det skulle skyldes graviditet når du ikke engang kan holde vand i dig...

Jeg ville nok lige ringe til længe og forklare hvordan du har det og så høre hvad h*n siger til det..

Rigtig god bedring.

Knus fra Pia

Anmeld

18. februar 2010

lion

Jeg vilel ringe til lægen og hører.

Men babyen skal nok få det den skal og du får også lidt ud af det du indtager også selvom det kommer hurtigt op igen.

Jeg håber at du slipper for det og får det bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.