tak for alle jeres svar. Søren har talt med ALLE på hele fyn hele morgenen
først ringede vi til fertilitetsklinikken og sygeplejersken der sagde at det var "katastrofalt" at jeg ikke fik væske ned. så skulle jeg indlægges, men det skulle gøres gennem egen læge. Hun vidste ikke noget om det med ingefær og at det kan give fosterskader, hun vidste bare, at mange gravide bruger det. NÅH! så tudbrølede jeg 
Så ringede Søren til svendborg gynækologiske afdeling og spurgte om ingefæren (for jeg var desperat og ville bare have mirakeljuice NU, jeg blev ved med at kaste det lidt vand op jeg drak mens han talte tlf). Der vidste de ikke noget, men hun ville prøve at se om hun kunne få svar et sted og så ringe tilbage. NÅH! de ringede tilbage en halv time senere og sagde de simpelthen ikke vidste det, men vi skulle ringe til svangreambulatoriet.
så ringede vi til vores egen læge, Ines, og hun ville så ringe tilbage halv tolv, så vi sad bare og ventede. i mellemtiden lykkedes det mig at få en halv krydderbolle og et lille glas vand ned uden at det lige sådan umiddelbart kom op igen. nåh men hun ringede så og sagde, at hun først var bekymret når jeg var stærkt afkræftet og ikke kunne tisse heller. hvilket jeg kan, hele tiden endda
og det er åbenbart tegn på, at selvom jeg ikke tror det, så får jeg væske ned. godt! hun sagde at jeg skulle være ligeglad med mad, så længe jeg kunne få væske ned, det er det vigtigste og jeg skal holde mig fra sukkerholdige væsker fx sodavand og saftevand og drikke meget meget små slurke ellers udvider mavesækken sig hurtigt og så kaster jeg op. hvis jeg kan få et kvart glas vand ned hver halve time er det super. men hun sendte alligevel en recept på stikpiller mod kvalme til apoteket, så kunne vi hente dem hvis jeg blev helt desperat på et tidspunkt. ingefæren vidste hun tilfældigvis en masse om, fordi hun åbenbart er uddannet noget gynækologhalløj og havde været med til at give ingefær mod kvalme for mange år siden. så havde man fundet ud af at der var en sammenhæng mellem ingefær og spontan abort og hun sagde derfor i stærke vendinger at jeg skulle holde mig helt fra det!
puha...så nu er Søren kørt til møde med sin mobil på HØJ, så jeg ringer hvis jeg blir dårlig igen. indtil videre bliver det nede, det lidt jeg får, så det er godt 
Anmeld