Jeg tror farmand vil lave en lillesoster eller bror:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

DK

Miamaja skriver:

hey, var der ikke noget med dig og din kaereste havde planer om lille ny til jer selv eller blev de lagt paa is lidt endnu??

Jo jo... Vi går i gang i marts!!! Så kom i også bare i gang så kan vi følges!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Mca<3

Jeg kryder fingre for at guldklumpen bliver store-bror

Anmeld

17. februar 2010

Miamaja

DK skriver:

Jo jo... Vi går i gang i marts!!! Så kom i også bare i gang så kan vi følges!!!!

hihi.. dejligt!

Anmeld

17. februar 2010

Cris

Det kan være at han kan mærke, at du klarer din rolle så godt? Du er en skide god mor, du laver glad mad og du nyder dit hjem og dit liv. Kunne det være, at fordi du gør det så godt, har han fået lyst til at nyde en lille baby igen? Han er måske blevet skruk

Og kære Miamaja, sådan en person som nyder livet og nyder babier så meget, er jeg HELT SIKKERT på, at du vil nyde graviditeten og fødsel sååååå meget! Så vil du ikke stoppe!!!!

Anmeld

17. februar 2010

Miamaja

Cris skriver:

Det kan være at han kan mærke, at du klarer din rolle så godt? Du er en skide god mor, du laver glad mad og du nyder dit hjem og dit liv. Kunne det være, at fordi du gør det så godt, har han fået lyst til at nyde en lille baby igen? Han er måske blevet skruk

Og kære Miamaja, sådan en person som nyder livet og nyder babier så meget, er jeg HELT SIKKERT på, at du vil nyde graviditeten og fødsel sååååå meget! Så vil du ikke stoppe!!!!

haha det kunne man maaske nok taenke, at han taenker. jeg synes dog han er meget mere taalmodig med sine born end jeg. Det er kommet lidt bag paa mig for paa sit arbejde er han en aggressiv 'don't fuck with me' advokat og med sin lille dreng er han fredelig som et lille lam og taalmodigheden selv. sjovt er det.

Anmeld

17. februar 2010

Honningblomst

Miamaja skriver:

haha det kunne man maaske nok taenke, at han taenker. jeg synes dog han er meget mere taalmodig med sine born end jeg. Det er kommet lidt bag paa mig for paa sit arbejde er han en aggressiv 'don't fuck with me' advokat og med sin lille dreng er han fredelig som et lille lam og taalmodigheden selv. sjovt er det.

Sådan er det jo heldigvis...hvad man viser prof. er jo ikke det man viser hjemme... jeg er også en super sej hård pæd. stud..eller, øhh, nok ikke mig...men du vd hvad jeg mener, ikke...

Anmeld

18. februar 2010

Cris

Miamaja skriver:

Han er mere tålmodig, for han ikke har mange timer med ham. Hvis han havde været hjemme og skulle være med på hver enkelke tantrum og desuden skulle han huske at lave mad og gøre rent (for der er meget hygge, men der er nogle ting som simpelthen skal laves, hvis man ikke vil bo i en grisestald) så kunne det være, at han ikke er tålmodig nok til at høre hele tiden: neeeeeej, miiiiiiiiiin, ikke sko pååååååå, ikke bukser pååååååå  hehehehe 

Nå, men jeg glæder mig at høre, om du skal lave en lille spire i din mave. Du ville nyde det hele :-D

Anmeld

18. februar 2010

Miamaja

Cris skriver:

Han er mere tålmodig, for han ikke har mange timer med ham. Hvis han havde været hjemme og skulle være med på hver enkelke tantrum og desuden skulle han huske at lave mad og gøre rent (for der er meget hygge, men der er nogle ting som simpelthen skal laves, hvis man ikke vil bo i en grisestald) så kunne det være, at han ikke er tålmodig nok til at høre hele tiden: neeeeeej, miiiiiiiiiin, ikke sko pååååååå, ikke bukser pååååååå  hehehehe 

Nå, men jeg glæder mig at høre, om du skal lave en lille spire i din mave. Du ville nyde det hele :-D

jamen, du kender jo alle udtrykkene der bliver brugt af guldklumpen, hvordan mon det kan vaere

Ja, du har helt ret, efter en lang dag med en lille krudtugle paa 2 aar, saa er taalmodigheden langt mindre. hehe.

det er vildt sjovt at vaere mor men ogsaa utroligt kraevende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.