Jeg tror farmand vil lave en lillesoster eller bror:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.332 visninger
27 svar
0 synes godt om
17. februar 2010

Miamaja

Ej, jeg kan ikke holde paa nogen hemmeligheder saa vil da lige dele den med jer! Vi havde en rigtig romantisk valentins dag, ( som jeg hvert aar ikke rigtig gider at fejre og siger altid fra mht til gaver og blomster, da jeg  ikke bryder mig om at faa noget hvis det er af pligt). og saa havde vi en lille 'forglemmelse' paa selve dagen. UPS! Men farmand ville sorme ikke have jeg tog en 'dagen efter' pille. Niks nej, det ville han absolut ikke have Det overraskede mig en del for vi har begge to vaeret helt enige om at 2 born er ganske rigeligt for os. Hmmm... hvad mon har aendret hans mening. Det undrer mig lidt. Men vi ved i det mindste hvis uheldet bliver til noget, hvornaar det skete, og det er da ret romantisk at blive undfanget paa valentins dag ikke Love, love, love...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Honningblomst

Miamaja skriver:

Ej, jeg kan ikke holde paa nogen hemmeligheder saa vil da lige dele den med jer! Vi havde en rigtig romantisk valentins dag, ( som jeg hvert aar ikke rigtig gider at fejre og siger altid fra mht til gaver og blomster, da jeg  ikke bryder mig om at faa noget hvis det er af pligt). og saa havde vi en lille 'forglemmelse' paa selve dagen. UPS! Men farmand ville sorme ikke have jeg tog en 'dagen efter' pille. Niks nej, det ville han absolut ikke have Det overraskede mig en del for vi har begge to vaeret helt enige om at 2 born er ganske rigeligt for os. Hmmm... hvad mon har aendret hans mening. Det undrer mig lidt. Men vi ved i det mindste hvis uheldet bliver til noget, hvornaar det skete, og det er da ret romantisk at blive undfanget paa valentins dag ikke Love, love, love...

Hvor sødt....men troede faktisk det var dig der ikke ville have flere eller lave dem selv...

Anmeld

17. februar 2010

Miamaja

Eva skriver:

Hvor sødt....men troede faktisk det var dig der ikke ville have flere eller lave dem selv...

det har du ret i. Det har bare aldrig sagt mig noget at vaere gravid og fode. Det orker jeg naesten ikke. bare tankenJeg er mere interesseret i det faerdige 'produkt', saa jeg har paa fornemmelsen at jeg ikke vil vaere specielt glad for alt det der folger med i de 9 mdr det vare. men jeg ved det jo ikke, for har endnu ikke haft 'fornojelsen'.

Anmeld

17. februar 2010

Honningblomst

det har du ret i. Det har bare aldrig sagt mig noget at vaere gravid og fode. Det orker jeg naesten ikke. bare tankenJeg er mere interesseret i det faerdige 'produkt', saa jeg har paa fornemmelsen at jeg ikke vil vaere specielt glad for alt det der folger med i de 9 mdr det vare. men jeg ved det jo ikke, for har endnu ikke haft 'fornojelsen'.

Tror nu heller ikke det er lige den proces der gør at man har lyst til at få børn....jeg synes i hvert fald ikke det er noget vanvittigt fantastisk at være gravid, men målet helliger midlet...

Så jeg er lykkelig for mine kejsersnit og savner i hvert fald ikke at være gravid...men alt fra dag et med den bette, det er jo en drøm, men det er det jo lige meget hvordan de kommer til en..

Anmeld

17. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

OKay okay!!

Det er jo lidt spændende kan man lige tænke sig.

Anmeld

17. februar 2010

Moderator

Miamaja skriver:

Jeg kan forestille mig, at det måske kommer bag på dig og det du måske faktisk vil syntes at det er vildt fedt at prøve

- FOrdi det måske er noget du slet ikke regner med, vil syntes er fedt. Jeg regnede jo aldrig med at jeg skulle være mor og det er det mest fantastiske jeg har prøvet nogen sinde i mit liv. Det er du jo så i forvejen, men kan ikke forestille dig det andet, så jeg er sikker på at det bliver super fedt for dig at prøve

Anmeld

17. februar 2010

TbCp

Uhhhh spændende!!!!!

Skal man så krydse fingre for det ene eller det andet?

Anmeld

17. februar 2010

Bavianis

IHH - hvor spændende! Jeg troede kun du havde din søn? Det lyder som om "Valentins ups'eren" er nummer 3??

Oh hvad hedder din smukke søn egentligt??

- Jeg krydser altså fingre for at I får et Valentins-barn - og hvis ikke, så har I vist noget at snakke om mht kommende små fødder i huset, hihi!

Anmeld

17. februar 2010

Moderator

Jamen dog, Mia Maja 3 er også et dejligt tal Jeg krydser da også liiige for en valentinsbaby til jer!

Anmeld

17. februar 2010

Dansker i England

Jeg troede, I kun havde jeres lille adopterede guldklump? Har I adopteret flere end ham? Håber, det er ok, jeg spørger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.