Jeg tror farmand vil lave en lillesoster eller bror:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

ekzunz

Det er altså skøøøøønt at være gravid - jeg håber virkelig for dig at "uheldet bliver til noget"

Barn nr. 1 er din mands datter fra tidligere ikk??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Miamaja

Eva skriver:

Tror nu heller ikke det er lige den proces der gør at man har lyst til at få børn....jeg synes i hvert fald ikke det er noget vanvittigt fantastisk at være gravid, men målet helliger midlet...

Så jeg er lykkelig for mine kejsersnit og savner i hvert fald ikke at være gravid...men alt fra dag et med den bette, det er jo en drøm, men det er det jo lige meget hvordan de kommer til en..

jeg tror ogsaa jeg vil vaelge kejsersnit. det andet er bare ikke mig og saa er jeg ret lige glad hvis sygehuspersonalet synes jeg er maerkelig eller en pjevs. jeg har ivorigt ikke en hoj smerte graense men lige paa det punkt og ting som at skeden brister og skal sys dernede bagefter, er bare ting jeg helst vil undgaa at opleve

Anmeld

17. februar 2010

Honningblomst

Miamaja skriver:

jeg tror ogsaa jeg vil vaelge kejsersnit. det andet er bare ikke mig og saa er jeg ret lige glad hvis sygehuspersonalet synes jeg er maerkelig eller en pjevs. jeg har ivorigt ikke en hoj smerte graense men lige paa det punkt og ting som at skeden brister og skal sys dernede bagefter, er bare ting jeg helst vil undgaa at opleve

Man skal gøre som man selv føler, så må andre tænke hvad de vil...dog vil jeg sige at smerter ved et ks er værre og længerevarende end ved en fødsel, det er i hvert fald min oplevelse og jeg havde inge nem fødsel.. så er det for at undgå smerter, så er vaginalfødsel og evt med smertebehandling nok et godt valg.

Men udover det så er et ks da fantastisk...

Knus Eva...

Anmeld

17. februar 2010

Miamaja

Dansker i England skriver:

Jeg troede, I kun havde jeres lille adopterede guldklump? Har I adopteret flere end ham? Håber, det er ok, jeg spørger

Nej, vi har kun adopteret et barn. min mand har en bio-pige fra et tidligere forhold

Anmeld

17. februar 2010

Miamaja

Eva skriver:

Man skal gøre som man selv føler, så må andre tænke hvad de vil...dog vil jeg sige at smerter ved et ks er værre og længerevarende end ved en fødsel, det er i hvert fald min oplevelse og jeg havde inge nem fødsel.. så er det for at undgå smerter, så er vaginalfødsel og evt med smertebehandling nok et godt valg.

Men udover det så er et ks da fantastisk...

Knus Eva...

uha der er virkelig noget at se frem til, hva'. ej, jeg tror jeg gaar helt i panik hvis jeg nogensinde skal fode selv.

Anmeld

17. februar 2010

Miamaja

TbCp skriver:

Uhhhh spændende!!!!!

Skal man så krydse fingre for det ene eller det andet?

Ja, det er saa sporgsmaalet. ved det ikke helt selv endnu.

Anmeld

17. februar 2010

Honningblomst

Miamaja skriver:

uha der er virkelig noget at se frem til, hva'. ej, jeg tror jeg gaar helt i panik hvis jeg nogensinde skal fode selv.

Så skal du ikke... hvis det virkelig er noget der skræmmer dig...men de 9 mdr. gør altså noget...man modnes til den fødsel.. ihhh, det er altså spændende....

Anmeld

17. februar 2010

Miamaja

Bavianis skriver:

IHH - hvor spændende! Jeg troede kun du havde din søn? Det lyder som om "Valentins ups'eren" er nummer 3??

Oh hvad hedder din smukke søn egentligt??

- Jeg krydser altså fingre for at I får et Valentins-barn - og hvis ikke, så har I vist noget at snakke om mht kommende små fødder i huset, hihi!

vores guldklump sammen hedder christopher.

Ja, det har da sat nogle tanker igang hos os begge to. helt sikkert.

Anmeld

17. februar 2010

DK

Hej

Uhhh hvor spændende!! Ejj jeg har altid lidt ønsket for dig at du måtte prøve at blive gravid! Det er ikke kun træls, men også super fantastisk når man kan mærke spark osv...

Jamen... På testlisten for marts med dig!!

Anmeld

17. februar 2010

Miamaja

DK skriver:

Hej

Uhhh hvor spændende!! Ejj jeg har altid lidt ønsket for dig at du måtte prøve at blive gravid! Det er ikke kun træls, men også super fantastisk når man kan mærke spark osv...

Jamen... På testlisten for marts med dig!!

hey, var der ikke noget med dig og din kaereste havde planer om lille ny til jer selv eller blev de lagt paa is lidt endnu??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.