Min lille Carlamus....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2010

Barbamama

MORJESPERSEN skriver:

Stakles Carlamus, jeg håber det hurtigt går over igen. Vildt at det skal dryppes hele 6 gange i døgnet..... Godbedrning til hende

tak skal du have Fie  Ja det er bare mange gange. Jeg nåede også kun at dryppe 5 gange i dag.... Men det hjælper da, men uhh det er ikke sjovt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2010

Vinker

michella80 skriver:

Ej nej nej..... Håber ikke det har udviklet sig.....

Jeg havde ikke hørt det der om kamilleteen, men godt du siger det for ellers havde jeg brugt det....

Hun har det heldigvis bedre og de der dråber hjælper, men hun er så bange og bliver så ked af det når jeg skal dryppe hendes øjne. Det er lige så hun ryster. Det er fanme synd

Nååårh lille Carla-pigen da. Det er bestemt ikke rart så. Niklas Emil tar det heldigvis nogenlunde. Han er ked af det og sur over at jeg sætter mig ovenpå ham, men han stopper med at græde så snart han kommer op og sidde igen.

Jeg måtte ha fat i dråber til ham idag da hans øjne var helt klistret sammen efter han havde været ude og sove. Nu har han nået at få 3 gange i dag og synes allerede det hjælper en smule!

Anmeld

19. februar 2010

Barbamama

Vinker skriver:

Nååårh lille Carla-pigen da. Det er bestemt ikke rart så. Niklas Emil tar det heldigvis nogenlunde. Han er ked af det og sur over at jeg sætter mig ovenpå ham, men han stopper med at græde så snart han kommer op og sidde igen.

Jeg måtte ha fat i dråber til ham idag da hans øjne var helt klistret sammen efter han havde været ude og sove. Nu har han nået at få 3 gange i dag og synes allerede det hjælper en smule!

Ej hvor træls han også har fået det. Carlas er blevet værre igen.... Det er bare irriterende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.