Min lille Carlamus....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

ha ha! det kan jeg godt forstå....man tænker sgu ik lige at grønt snot er et sundhedstegn... *g* det er så også godt at være særlig opmærksom på at få dryppet med saltvand når snottet begynder at være stift og grønt.... for det kan godt sætte sig i bihulerne osv....

Ja det mishandler jeg hende også med. (saltvand). Uha jeg er ond når jeg gør det altså....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Ja det mishandler jeg hende også med. (saltvand). Uha jeg er ond når jeg gør det altså....

ja det tænker man.... Nikoline får penicillin for ørerne disse dage.... to gange dagligt 5 ml..... øv.... så er man ond når hun SKAL sluge det jordbærklister....

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

Nååårh lille pus da

Niklas Emil fik også de øjendråber da han havde øjenbetændelse. Vi tænkte også at 6 gange om dagen er da helt vildt og at så mange dage kunne vi da ikke blive hjemme. Lægen sagde så at man ikke behøves at give så mange gange om dagen, men bare så mange gange man kunne komme til. Så Niklas Emil kom i vuggestue alligevel for han må gerne komme derop så længe han er i behandling for øjenbetændelsen, men pædagogerne må bare ikke give ham øjendråberne. Tror vi kunne få det op på 4 gange om dagen (max) men det gør så at det kan tage et par ekstra dage at komme helt af med betændelsen.

Det var i november Niklas Emil fik de øjendråber og han leger stadig med den lille flaske om morgenen hvor han sidder i vores seng og gir sin bamse og mor og far øjendråber mens han prøver at sige; dryp dryp.

Håber Carla-pigen snart er ovenpå igen! Rigtig god bedring med hende! 

Anmeld

17. februar 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

ja det tænker man.... Nikoline får penicillin for ørerne disse dage.... to gange dagligt 5 ml..... øv.... så er man ond når hun SKAL sluge det jordbærklister....

Det smager altså også af h... til!!! Har stadig traumer over det. Jeg kan slet ikke klare lugten af det i dag

Anmeld

17. februar 2010

JustAnotherName

Og så kan jeg anbefale at vaske hende omkring øjet (altså når det klistrer, så vaske hendes øje rent) med nedkølet kamille-the 

Anmeld

17. februar 2010

Barbamama

Vinker skriver:

Nååårh lille pus da

Niklas Emil fik også de øjendråber da han havde øjenbetændelse. Vi tænkte også at 6 gange om dagen er da helt vildt og at så mange dage kunne vi da ikke blive hjemme. Lægen sagde så at man ikke behøves at give så mange gange om dagen, men bare så mange gange man kunne komme til. Så Niklas Emil kom i vuggestue alligevel for han må gerne komme derop så længe han er i behandling for øjenbetændelsen, men pædagogerne må bare ikke give ham øjendråberne. Tror vi kunne få det op på 4 gange om dagen (max) men det gør så at det kan tage et par ekstra dage at komme helt af med betændelsen.

Håber Carla-pigen snart er ovenpå igen! Rigtig god bedring med hende! 

nå okay ja for jeg tænkte lige : Det er da godt vi har ferie i næste uge!!!! Ellers kunne hun jo ikke blive behandlet...

Tak søde jeg håber også snart hun er ovenpå igen

Anmeld

17. februar 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Det smager altså også af h... til!!! Har stadig traumer over det. Jeg kan slet ikke klare lugten af det i dag

sidst var det med karamel..... og anden gang med kirsebær..... og så skulle hun have 3 gange dagligt!!! ren tortur...

Anmeld

17. februar 2010

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Og så kan jeg anbefale at vaske hende omkring øjet (altså når det klistrer, så vaske hendes øje rent) med nedkølet kamille-the 

Ja det havde jeg faktisk også tænkt på. Det er lidt af et vidundermiddel det der kamille te. jeg havde engang en kanin der led meget af øjenbetændelse. Den fik dryppet øjne med kamillete. Det hjalp hver gang. Hi hi

Anmeld

17. februar 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

sidst var det med karamel..... og anden gang med kirsebær..... og så skulle hun have 3 gange dagligt!!! ren tortur...

Puha.... Bvadr.... Der STÅR det smager af karamel, kirsebær, citron... men det gør det IKKE. Det smager af noget der er løgn... Puha... Det må de sgu kunne gøre bedre.... he he

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

michella80 skriver:

nå okay ja for jeg tænkte lige : Det er da godt vi har ferie i næste uge!!!! Ellers kunne hun jo ikke blive behandlet...

Tak søde jeg håber også snart hun er ovenpå igen

Lægen sagde at de var meget bedre de dråber hvor de skal ha det så mange gange om dagen fremfor nogen andre man kan få hvor de kun skal ha det to gange i om dagen...

Det var i november Niklas Emil fik de øjendråber og han leger stadig med den lille flaske om morgenen hvor han sidder i vores seng og gir sin bamse og mor og far øjendråber mens han prøver at sige; dryp dryp.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.