Min lille Carlamus....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2010

Barbamama

Vinker skriver:

Lægen sagde at de var meget bedre de dråber hvor de skal ha det så mange gange om dagen fremfor nogen andre man kan få hvor de kun skal ha det to gange i om dagen...

Det var i november Niklas Emil fik de øjendråber og han leger stadig med den lille flaske om morgenen hvor han sidder i vores seng og gir sin bamse og mor og far øjendråber mens han prøver at sige; dryp dryp.

Nååårh hvor er det sødt..... Så har det ikke været helt slemt for ham at få dryppet øjne. he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Vinker

michella80 skriver:

Ja det havde jeg faktisk også tænkt på. Det er lidt af et vidundermiddel det der kamille te. jeg havde engang en kanin der led meget af øjenbetændelse. Den fik dryppet øjne med kamillete. Det hjalp hver gang. Hi hi

siger de ikke at man helst ikke må bruge kamillethe mere ? brugte istedet afkogt lunken saltvand til at vaske øjnene med!

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

michella80 skriver:

Nååårh hvor er det sødt..... Så har det ikke været helt slemt for ham at få dryppet øjne. he he

eller også er det netop dérfor at bamsen OG mor og far nu skal pines hihi

Anmeld

17. februar 2010

Barbamama

Vinker skriver:

eller også er det netop dérfor at bamsen OG mor og far nu skal pines hihi

Ha ha ha det er HÆVN!!!! jeg har ikke lige hørt det der om kamillete.....

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

michella80 skriver:

Ha ha ha det er HÆVN!!!! jeg har ikke lige hørt det der om kamillete.....

det er vidst noget med at der er baktierier i kamilletheen som i værste tilfælde kan forværre tilstanden!

Anmeld

17. februar 2010

Vinker

Hmm man ska lade være med at snakke om den slags... Da jeg hentede Niklas Emil i vuggestuen idag sagde de at det måske så ud til at han havde øjenbetændelse!!

Anmeld

17. februar 2010

anna-jonas

Rigtig god bedring med lillemusen................

Anmeld

17. februar 2010

MORJESPERSEN

michella80 skriver:

har fået øjenbetændelse..... Altså... hun var hjemme i går fordi hun var syg. Snot i hele hovedet og hoste. Casper var hjemme ved hende og hun gad ikke andet end at hænge oppe ved ham. Da hun så vågnede til morges var humøret højt, men hun kunne bare ikke åbne øjnene. De var helt klistrede sammen. Så løb jeg ud og gjorde nogle vaskelklude våde og fik øjnene tørret så de kunne åbnes. Så nøs hun og så han de "fineste" grønne 11-taller under næsen Så vi bliver hjemme i dag også. Jeg har så taget en omsorgsdag i morgen og så har Casper taget fri fredag for vi skal dryppe hendes øjne 6 gange om dagen og der står i papirerne fra dp at de ikke må give børnene medicin. Vi har da heldigvis ferie i næste uge.

Stakles Carlamus, jeg håber det hurtigt går over igen. Vildt at det skal dryppes hele 6 gange i døgnet..... Godbedrning til hende

Anmeld

18. februar 2010

Barbamama

Vinker skriver:

Hmm man ska lade være med at snakke om den slags... Da jeg hentede Niklas Emil i vuggestuen idag sagde de at det måske så ud til at han havde øjenbetændelse!!

Ej nej nej..... Håber ikke det har udviklet sig.....

Jeg havde ikke hørt det der om kamilleteen, men godt du siger det for ellers havde jeg brugt det....

Hun har det heldigvis bedre og de der dråber hjælper, men hun er så bange og bliver så ked af det når jeg skal dryppe hendes øjne. Det er lige så hun ryster. Det er fanme synd

Anmeld

18. februar 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Rigtig god bedring med lillemusen................

Taaak  Jeg var lige ved lægen med hende i dag for at tjekke om hun måske havde lungebetændelse for hun var helt oppe på 39,2 i feber i går aftes. Der var ingenting. Hun havde "forkølelses-ører" (hun var lidt rød i øret) og det var ingenting nu men kunne udvikle sig til mellemørebetændelse..... Det håber jeg godt nok ikke det gør!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.