så er vi klar! (billedespam!!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

lululupo

uhhhhh hvor hyggeligt et værelse...... Wow torsdag, hvor er det spændende og vildt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
noname skriver:

Ihh Caroline, hvor er det spændende at det allerede er på torsdag du får din længe ventede prinsesse i armene... (men også lidt skræmmende at nu er det altså nu)

Hvor er det altså bare et super fint værelse i har lavet til hende, hun kan da ikke andet end blive lykkelig for det...

Den der puslepude... Hvor har du fundet den henne... er helt pjattet med mumierne

NoName 16+6

man kan faktisk finde dem mange steder på nettet, men vi var heldige at finde den i en "kære børn" butik...

Du kan jo gå helt amok her: http://playforlife.dk/pfl/index.php?cPath=1_2

Knus

Anmeld

16. februar 2010

Moderator

Cris skriver:

I er blevet så godt "equiperet" til den lille angel på vej! Smukt værelse!

Men jeg tror, at jeg ikke læste nogle stedder, hvofor du ved præcis din termin. Har du fået tid til KS?

ja, det bliver pks fordi hun stadig ligger i uk...

Anmeld

16. februar 2010

dorthemus

Dejligt værelse ...kan bare næsten ikke fatte, at du skal føde om et par dage  

Anmeld

16. februar 2010

Cris

Caroline86 skriver:

ja, det bliver pks fordi hun stadig ligger i uk...

Åh ok, jeg læste ikke om det. Men så må du have en kæmpe krammer og jeg glæder mig til at høre fra jer!!!!!

Anmeld

16. februar 2010

Pia

Flot og hyggelige værelse..
Ja det blir jo en stor dag på torsdag Caroline.. Alt held og lykke til jer alle tre..

Meenn mangler der ikke et enkelt billede?? Var vi ikke blevet lovet et billede af det sæt tøj den lille Laura skal have på hjem fra sygehuset

Anmeld

16. februar 2010

SaNiNa

Hvor er det lækkert søde. og hvor bliver dte bare spændende på torsdag.

Anmeld

16. februar 2010

Moderator

Pia skriver:

Flot og hyggelige værelse..
Ja det blir jo en stor dag på torsdag Caroline.. Alt held og lykke til jer alle tre..

Meenn mangler der ikke et enkelt billede?? Var vi ikke blevet lovet et billede af det sæt tøj den lille Laura skal have på hjem fra sygehuset

det kommer MED baby i, når vi er kommet hjem! Så meget tålmodighed må I alligevel have

Torsdag morgen kommer de sidste mavebilleder og så tror jeg måske der kommer et billede eller to mens vi er på hospitalet (hvis jeg kan få taget nogen og sendt til Diana)

Anmeld

16. februar 2010

Trolde_mor

Værelset er jo bare blevet helt perfekt til den lille Laura, og alt den kærlighed der kommer til at fylde rummet

Masser af timer, med amning, hygge-læsning og "bonding"...

Syntes tiden er gået stærkt - kan huske den gang du prøvede at blive gravid.. hehe..

Det bliver bare SÅ spændende at se hende, og hører om hvor super godt det hele er gået, og se de fantastiske billeder...

Ihh.. kan slet ikke vente... Alt muligt held og lykke herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.