så er vi klar! (billedespam!!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.702 visninger
28 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nu er min mor her og vi er klar til på torsdag

Jeg har, helt automatisk, så snart min mor kom ind ad døren slået hjernen fra, og fatter derfor ikke ret meget andet end "jeg er mor om under to døgn" lige nu

Jeg har lige taget billeder af prinsessens værelse, men de blev desværre ret slørede (ryster åbenbart på hænderne i dag) Håber I kan se hvad det forestiller alligevel... lægger også billederne ind i et album, med beskrivelser

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Moderator

og så prøver vi lige at sætte billeder ind også - sagde jo hjernen ikke fungerer! haha

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2010

Heidi.

Caroline86 skriver:

Nu er min mor her og vi er klar til på torsdag

Jeg har, helt automatisk, så snart min mor kom ind ad døren slået hjernen fra, og fatter derfor ikke ret meget andet end "jeg er mor om under to døgn" lige nu

Jeg har lige taget billeder af prinsessens værelse, men de blev desværre ret slørede (ryster åbenbart på hænderne i dag) Håber I kan se hvad det forestiller alligevel... lægger også billederne ind i et album, med beskrivelser

Knus Caroline

Hvor er billederne

Anmeld

16. februar 2010

Heidi.

He he... så kom de..

Smadder fint værelse.

Anmeld

16. februar 2010

wamse

Århhh det ser da så skønt ud, så mangles prinsessen bare

Anmeld

16. februar 2010

Bom

Hvor ser det bare fint ud søde.. Alt er jo klar til hende ankomst..

Hvor har du købt den hvide kommode henne?? Og musik uroen med girafferne??

Mange gange held og lykke på torsdag, glæder mig til at høre fra dig og se prinsessen..

Knus Maria og Lille pigen

Anmeld

16. februar 2010

Pia.

Hvor ser det fint ud - Så er det bare tid, hvor er det altså vildt at det er om 2 dage - I tilfælde af jeg ikke får skrevet til dig inden, så mange gange held og lykke på torsdag, glæder mig meget til at se billeder og høre om forløbet...

De bedste tanker fra Pia...

Anmeld

16. februar 2010

ooo

Ihh, hvor ser det bare fint ud. Er helt vild med lænestolen, er det den du skal bruge når lillepigen skal ammes? Vil selv gerne have en læne/gyngestol når den tid kommer.

Anmeld

16. februar 2010

Moderator

Mini-Terp skriver:

Hvor ser det bare fint ud søde.. Alt er jo klar til hende ankomst..

Hvor har du købt den hvide kommode henne?? Og musik uroen med girafferne??

Mange gange held og lykke på torsdag, glæder mig til at høre fra dig og se prinsessen..

Knus Maria og Lille pigen

Den hvide kommode er fra Ikea - de fås i mange forskellige størrelser!

Begge uroer er med giraffer - den over sengen har jeg købt en en lokal butik der hedder Børnebiksen (www.bornebiksen.dk) og den over puslekommeden har mormor købt

IIIIIH er bare så spændt på det hele.... Kan næsten ikke vente de sidste to dage

Har allieret mig med Diana, så hun opdaterer herinde når hun får sms fra Daniel efter ks

Anmeld

16. februar 2010

Moderator

Metchen skriver:

Ihh, hvor ser det bare fint ud. Er helt vild med lænestolen, er det den du skal bruge når lillepigen skal ammes? Vil selv gerne have en læne/gyngestol når den tid kommer.

ja, jeg er bare sååå glad for den! Sidder fantastisk i den, så den bliver nok brugt til både amning, hygge, historielæsning og hvad vi ellers kan finde på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.