så er vi klar! (billedespam!!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

W&M <3

Hvor er det et fint værelse i har fået lavet til lille pigen

Held og lykke på torsdag og håber det hele går som det skal.

Glæder mig til at se billeder af lille Laura herinde.

Knus Janie.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Bom

Caroline86 skriver:

Den hvide kommode er fra Ikea - de fås i mange forskellige størrelser!

Begge uroer er med giraffer - den over sengen har jeg købt en en lokal butik der hedder Børnebiksen (www.bornebiksen.dk) og den over puslekommeden har mormor købt

IIIIIH er bare så spændt på det hele.... Kan næsten ikke vente de sidste to dage

Har allieret mig med Diana, så hun opdaterer herinde når hun får sms fra Daniel efter ks

Så må jeg da vist hellere hive kæresten med i ikea...  Selv om han nok ikke gider..

Kan godt forstå du ikke kan vente, jeg kan hellere ikke vente længere, men der er jo desværre tre mdr endnu..  

Lyder rigtig godt, tror jeg sidder på baby hele torsdag..

Anmeld

16. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mini-Terp skriver:

Så må jeg da vist hellere hive kæresten med i ikea...  Selv om han nok ikke gider..

Kan godt forstå du ikke kan vente, jeg kan hellere ikke vente længere, men der er jo desværre tre mdr endnu..  

Lyder rigtig godt, tror jeg sidder på baby hele torsdag..

han er nødt til at skal med og slæbe... de er MEGA tunge

Daniel blev STIK tosset på mig da jeg kom hjem med den, fordi jeg selv havde bakset den ind i bilen Den vejede omkring 50 kg, men jeg skulle jo hjem med den! Så jeg fik skæld ud, og så bar han fra bilen, op på værelset da jeg kom hjem...

Anmeld

16. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Hvor er det et flot værelse Og så er det jo lige om lidt hun kommer hjem. Det er både dejlig og skræmmende at tænke på, ik

Anmeld

16. februar 2010

NoName

Ihh Caroline, hvor er det spændende at det allerede er på torsdag du får din længe ventede prinsesse i armene... (men også lidt skræmmende at nu er det altså nu)

Hvor er det altså bare et super fint værelse i har lavet til hende, hun kan da ikke andet end blive lykkelig for det...

Den der puslepude... Hvor har du fundet den henne... er helt pjattet med mumierne

NoName 16+6

Anmeld

16. februar 2010

Vingummien

Caroline86 skriver:

Nu er min mor her og vi er klar til på torsdag

Jeg har, helt automatisk, så snart min mor kom ind ad døren slået hjernen fra, og fatter derfor ikke ret meget andet end "jeg er mor om under to døgn" lige nu

Jeg har lige taget billeder af prinsessens værelse, men de blev desværre ret slørede (ryster åbenbart på hænderne i dag) Håber I kan se hvad det forestiller alligevel... lægger også billederne ind i et album, med beskrivelser

Knus Caroline

Ih det er bar så spændende Og sikke et fint værelse i har stående klar til i kommer hjem igen med det nye familie medlem. Pøj pøj på torsdag

Anmeld

16. februar 2010

MyBaby

Det er bare et rigtig fint værelse - dejligt at have fornemmelsen af, at nu er alt bare klar og så ved I ovenikøbet, hvornår hun kommer - så kan man vidst ikke forlange mere :0)

Jeg er sikker på, at alt nok skal gå rigtig godt på torsdag og glæder mig til at se billeder af lille Laura.

Anmeld

16. februar 2010

Ayasmor

Ej hvor er det blevet et rigtig fint værelse.. Vildt at det er på Torsdag.. Du er jo liiiiiige blevet gravid

Kommer der så også de sidste mavebilleder??

Anmeld

16. februar 2010

LotteGabriella

Caroline86 skriver:

Nu er min mor her og vi er klar til på torsdag

Jeg har, helt automatisk, så snart min mor kom ind ad døren slået hjernen fra, og fatter derfor ikke ret meget andet end "jeg er mor om under to døgn" lige nu

Jeg har lige taget billeder af prinsessens værelse, men de blev desværre ret slørede (ryster åbenbart på hænderne i dag) Håber I kan se hvad det forestiller alligevel... lægger også billederne ind i et album, med beskrivelser

Knus Caroline

Sikke fint og hyggeligt

Der skal prinsessen nok føle sig hurtigt hjemme

Anmeld

16. februar 2010

Cris

I er blevet så godt "equiperet" til den lille angel på vej! Smukt værelse!

Men jeg tror, at jeg ikke læste nogle stedder, hvofor du ved præcis din termin. Har du fået tid til KS?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.