Det allerbedste ved MIT liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Ox.

Zette skriver:

Ja de er MINDST ligeså lækre som dig 

Årh hvor er du sød haha!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Ox.

Ej må lige vise dig dejlige Kenzo, han er en amstaff, han er simpelthen dejlig, og kærlig, han er bestemt ikke farlig, han bliver kostet rundt af en lille chiuaua (staves) hver dag haha, det ser så sjovt ud!

Og der den lille hund Luna der er efter ham er også lige med!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2010

NoName

Ihh Zette...

Hvor er de skønne... Jeg savner at have en hund... men vi er alt alt for lidt hjemme til at have en, det vil være synd...

Mit store hunde elsker hjerte er smeltet...

Ville gerne låne dem lidt... må jeg det???

Anmeld

16. februar 2010

LotteGabriella

Zette skriver:

For nogle dage siden var der en debat om kamphunde, og nu vil jeg ikke rippe op i den, men blot vise jer hvor LÆKRE mine kamphunde er.

Husky er listet som verdens 4. farligste hund pga ulvegenet, men det er altså langt fra sandheden. 

Og det her er helt sikkert ligesom at andre viser deres børn frem, jeg synes jo selv de er de lækreste i verden! 

http://www.youtube.com/watch?v=k-BI1ag6ieQ

ååh hvor er de skønne...jeg elsker bare slædehunde

Min onkel har en Alaskan Malamute alfahan...han er den dejligste og mest godmodige hund og han elsker at putte, og vil meget gerne sidde på skødet og nusse, men det er sgu lidt svært med en hund på 65 kg Her er han

Anmeld

16. februar 2010

smokin

Sussie&Lilje skriver:

Ej må lige vise dig dejlige Kenzo, han er en amstaff, han er simpelthen dejlig, og kærlig, han er bestemt ikke farlig, han bliver kostet rundt af en lille chiuaua (staves) hver dag haha, det ser så sjovt ud!

Jaaaaaaaarh han er skøn! Sådan en gad jeg godt have men min kæreste mente det var for meget penisforlænger og at det kun er store mænd med guldkæder og tatoveringer der render rundt med dem...  min veninde har verdens lækreste hanhund... ligesom ham der! Eihh sådan en håber jeg at kunne få en dag når de andre bliver for gamle...

Vi har lige været ude og køre slæde igen iaften. Det er bare alletiders. Simpelthen så sjovt og hundene elsker det og bliver helt gearet af det...

Anmeld

16. februar 2010

smokin

noname skriver:

Ihh Zette...

Hvor er de skønne... Jeg savner at have en hund... men vi er alt alt for lidt hjemme til at have en, det vil være synd...

Mit store hunde elsker hjerte er smeltet...

Ville gerne låne dem lidt... må jeg det???

De elsker at blive lånt for så bliver man behandlet EKSTRA godt! Når de er hos "morfar" så er de simpelthen så trætte når de kommer hjem, fordi han cykler med dem i skoven... men elsker det, det gør de helt sikkert.

Så næste gang jeg skal på ferie - så ringer jeg 

Anmeld

16. februar 2010

smokin

LotteGabriella skriver:

ååh hvor er de skønne...jeg elsker bare slædehunde

Min onkel har en Alaskan Malamute alfahan...han er den dejligste og mest godmodige hund og han elsker at putte, og vil meget gerne sidde på skødet og nusse, men det er sgu lidt svært med en hund på 65 kg Her er han

Malamute er også bare så dejlig en race. En på vores vej har en og hun er bare så smuk! 

Og det er din onkels også... SÅ SKØN! 

Anmeld

16. februar 2010

smokin

Sussie&Lilje skriver:

jeg smelter over det sidste billede... så lækker han er. 

Men du skal da lige se vores vaps når han sover på terrassen. 

Anmeld

16. februar 2010

LotteGabriella

Zette skriver:

Malamute er også bare så dejlig en race. En på vores vej har en og hun er bare så smuk! 

Og det er din onkels også... SÅ SKØN! 

hihi taaak og en ting er i hvert fald sikkert...man får MEGA MEGET opmærksomhed når man kommer gående med ham

Anmeld

16. februar 2010

smokin

LotteGabriella skriver:

hihi taaak og en ting er i hvert fald sikkert...man får MEGA MEGET opmærksomhed når man kommer gående med ham

min bror på 18 låner også ashlan - for han er jo en scoremagnet, som han så pænt formulerer det 

Enten frygter man ham ellers MÅ OG SKAL man da bare klappe!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.