Det allerbedste ved MIT liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.018 visninger
41 svar
0 synes godt om
16. februar 2010

smokin

For nogle dage siden var der en debat om kamphunde, og nu vil jeg ikke rippe op i den, men blot vise jer hvor LÆKRE mine kamphunde er.

Husky er listet som verdens 4. farligste hund pga ulvegenet, men det er altså langt fra sandheden. 

Og det her er helt sikkert ligesom at andre viser deres børn frem, jeg synes jo selv de er de lækreste i verden! 

http://www.youtube.com/watch?v=k-BI1ag6ieQ

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2010

Koen.

rigtig hyggehunde og nøøøøj hvor er de bare smukke synes jeg er da næsten helt forelsket i dem

Anmeld

16. februar 2010

wamse

Sikke nogle lækre hunde du har Kan godt forstå du er stolt af dem.

Anmeld

16. februar 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

rigtig hyggehunde og nøøøøj hvor er de bare smukke synes jeg er da næsten helt forelsket i dem

Ja der er måske nogle der vil mene de ikke hører hjemme i møblerne, men med al den kærlighed de har at give af, så er det svært ikke at have dem heroppe.

Ægte kærlighed for er klart når det kommer helt inderst inde fra. Den lyse (hanhunden) går over og puffer til maven om aftenen, sukker dybt og ligger hovedet på skrå. (sådan lidt "jeg ved du er derinde - kom så ud!") og det er ikke tilfældigt.. det er HVER aften. 

Tæven - ja hun er bare en hyggetrold - HELST under dynen.

Anmeld

16. februar 2010

smokin

wamse skriver:

Sikke nogle lækre hunde du har Kan godt forstå du er stolt af dem.

Tusind tak - og husk der kommer hvalpe snart (skjult reklame for de små vapser)

Anmeld

16. februar 2010

Pia.

Nøj hvor er de skønne - de går lige i mit varme hundehjerte... Tusind tak for kigget af de skønne vovser.

Knus Pia, også med to vovser der fylder en hel sofa om aften, så vi andre må sidde tæt i den anden HE HE...

Anmeld

16. februar 2010

Koen.

Zette skriver:

Ja der er måske nogle der vil mene de ikke hører hjemme i møblerne, men med al den kærlighed de har at give af, så er det svært ikke at have dem heroppe.

Ægte kærlighed for er klart når det kommer helt inderst inde fra. Den lyse (hanhunden) går over og puffer til maven om aftenen, sukker dybt og ligger hovedet på skrå. (sådan lidt "jeg ved du er derinde - kom så ud!") og det er ikke tilfældigt.. det er HVER aften. 

Tæven - ja hun er bare en hyggetrold - HELST under dynen.

Ville da elske at have dem i sengen ovs. det er da så hyggelig det kan være han hunden kan fornemme at der er noget i ovnen, det er da vildt sødt han gør det hver aften

synes simpelthen de er skønne

Anmeld

16. februar 2010

Ox.

DEJLIGE hunde!!!

Anmeld

16. februar 2010

trine3112

De er godt nok søde - synes især Ashlan er flot. Og selvom de har ulvegenet, så ligner de bare nogle rigtige hyggetrolde og ikke kamphunde.

Anmeld

16. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Ja en Husky er en super dejlig hund. Manden vil så gerne have en, men jeg har sagt nej, for den type hund passer ikke ind i vores familiemønster - desværre. Men som sagt så er det en super dejlig hund (og jeg viste ikke de er så falige)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.