spørgsmal ang hurtig graviditet igen efter fødsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2010

Michael healer

Malou Vilma Nørgaard skriver:

taak for alle jeres svar.. i er bare helt igennem fantastiske.. ., er glad for at jeg blev her inde..

som i skriver kan ikke give råd, osv, men syntes alligevel, at det i siger, at de får meget glæde af hianden og såen, det er da dejligt at vide, men bare det i skiver og giver mening til kende er dejligt..

ja , altså det vil self også være svært at havde 2 selvom der er langt imellem.. men tror bare det har meget ,med malou og hendes kolik at gøre, men nu er der jo fremskrit så det er dejligt..

og ja, de ville jo f¨vildt meget gavn af hianden, så det vil jo klart være et plus, og tror også når malou ikke skriger mere og er sur, så har jeg jo det overskud jeg havde før hun fik kolik, det er nok det med ingen søv, og er så også bare vildt træt hele tiden.. så jaa. og kan mærke når jeg tænker abort, vender min mave sig lige engang og tror helt seriøst jeg ville få det vildt dårligt hvis jeg fik det lille spir væk.. pyyh det er fandme svært..

men igen taaak for svar..

Hej

Som de andre siger, så det jo svært at råde dig om dette emne, fordi hvad der er rigtigt at gøre for dig, behøver jo ikke være det rigtige for andre

Når det så er sagt, kan jeg ikke lade være med at se, at du efter min mening faktisk selv har svaret lige her.

"og kan mærke når jeg tænker abort, vender min mave sig lige engang og tror helt seriøst jeg ville få det vildt dårligt hvis jeg fik det lille spir væk"

Så ud fra dette , har du i mine øjne selv svaret, og dette svar tror jeg er det rigtige for dig.

mvh Michael

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Vil bare lige sige tail at starte med, jeg har lææææst allle jeres svar.. og er super glad for dem alle, og kunne bruge dem alle..

men ja, vi har tænkt og tænkt og vendt og drejede det, og som michael siger, så har jeg selv svaret på det, at at sige det ville være forkert..

og som i andre siger, vil der være et stykke imellem dem, og de vil få gavn af hianden osv..

øhh, ja for lige at svare på spørgsmålet omkring prævension (staves) . så brugte vi noget , da jeg ved fra min jm at det er en skrøne hehe ..

og jaaa syntes også det er så svært at tage denne KÆMPE beslutning.. og har spurgt alle på min vej hehe.. men som sagt er det kun noget mathias og jeg kan svare på.. og jaa mathias er den alt overskyggende perfekt mand hehe.. (nogle gange kan jeg godt tænke hvorfor han er hos mig hihi )

men igen tusind tak for jeres svar.. i er de BEDSTE

opretter lige et indlæg ang hvad vi gør ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.