spørgsmal ang hurtig graviditet igen efter fødsel..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.488 visninger
21 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hej piger

som i har kunne læse i en anden tråd, er jeg gravid igen, og ja det kommer meget som et chok!!

og ja syntes jeg har "nok" i malou, da hun lider af kolik, og har et hul i hjertet.. så syntes at der er nok at se til her hjemme..

men mathias og jeg har snakket rigtig meget, og han vil rigtig gerne beholde det, da han gerne vil havde sit "eget", selvom han ser malou som sin, og det er jo forståeligt nok, men ved ikke om jeg er klar, da jeg har meget at tænke på med malou..

men mit spørgsmål er så, er der nogle der har fået et barn der er så tæt på som de kommer til atb blive? og hvad mener i om det? udover det self er HÅRDT!!

knus cille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

HVAD er du, svenske!?

Okay, den er så gået min næse HELT forbi....

Sorry, det var ikke lige svar på dit spørgsmål...

(siger altså lige tillykke, selvom du er i tvivl, putte!! )

Knus

Anmeld

15. februar 2010

Ayasmor

Jeg ville ønske jeg havde nogle guldkorn der kunne hjælpe jer lidt på vej.. men hvad jeg KAN  gøre er at sende et KÆMPE STORT. Det trænger du vist til.. Håber i finder ud af hele situationen og kommer hele ud på den anden side, med et valg der passer jer bedst..

Knus Sara

Anmeld

15. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Caroline86 skriver:

HVAD er du, svenske!?

Okay, den er så gået min næse HELT forbi....

Sorry, det var ikke lige svar på dit spørgsmål...

(siger altså lige tillykke, selvom du er i tvivl, putte!! )

Knus

det er heeelt i orden sveske..

jaa, men har heller ikke været på så meget, har kun skrevet det i det der indlæg, hvor kiro spurgte hvor jeg var heh..

hehe taak, men puha syntes det er hårdt, og ja somsagt syntes jeg lige pt jeg har nok i malou, men kan jo også godt forstå mathias, så den er fandme svær.. pyyyha..

men tak putte..

knus cille (som glæder sig meget til at se laura)

Anmeld

15. februar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Ayasmor skriver:

Jeg ville ønske jeg havde nogle guldkorn der kunne hjælpe jer lidt på vej.. men hvad jeg KAN  gøre er at sende et KÆMPE STORT. Det trænger du vist til.. Håber i finder ud af hele situationen og kommer hele ud på den anden side, med et valg der passer jer bedst..

Knus Sara

mange taak sara.. det hjælper..

ja, satser jeg også meeeget på, men der skal tænkes meget over det, inden et valg..

men igen taak for svar

Anmeld

15. februar 2010

ekzunz

Jeg synes virkelig at det er en af de situationer hvor man nok ikke kan bruge andres erfaringer til så meget. Nogle har noget positivt at sige og andre ikke, men hvis du vælger at gennemføre graviditeten, så er det dét der er jeres virkelighed, og så kommer det til at fungere for jer! Man får det jo til at fungere - uanset hvad

Jeg kan sagtens forstå hvis du vælger fra, det er meget hurtigt, og du har mange andre ting at bekymre dig om lige nu, så det må virkeligt virke uoverskueligt. Men hvis man skal se lidt praktisk på det, så er Malou's kolik jo væk inden du føder og så har du lidt mere overskud.

Min søn var 6 mdr. da jeg blev gravid, og det var godt nok noget af en kamel at sluge, og jeg synes egentligt ikke at det var så hårdt arbejde. Det hårdeste synes jeg faktisk var at jeg ikke synes jeg havde så meget tid til Klara - det der med at amme hende i søvn og så bare lade hende sove med babsen i munden men jeg stenede Dr. Phil på sofaen....det var svært at få tid til når man samtidig har en på 15 mdr. som lige har lært at gå...

Men det gik - og det kommer også til at gå for jer hvis i vælger at beholde barnet.

Rikke - vist ikke den store hjælp

Anmeld

15. februar 2010

Ayasmor

Malou Vilma Nørgaard skriver:

mange taak sara.. det hjælper..

ja, satser jeg også meeeget på, men der skal tænkes meget over det, inden et valg..

men igen taak for svar

Det var så lidt.. glæder mig at det hjælper.. Der er vist ikke noget at sige til at det hele lige skal vendes og drejes..

Anmeld

15. februar 2010

DK

Min kæreste og hans søster er meget tæt på hinanden. 1 år og et par mdr. De har altid haft meget glæde af hinanden og er ret tætte. Børnene bliver jo sådan pseudo-tvillinger! Deres mor har aldrig nævnt noget om at det var træls!

Du kan jo få Malou i dp til den tid, så du stadig er alene med den lille ny hele dagen derhjemme! Evt. kan hun komme afsted halv tid?

Vælg hvad dit hjerte fortæller dig er det rette. Bestil da evt. tid til en abort, man kan jo ALTID springe fra!!! Så har du begge muligheder åbne i så lang tid som muligt!

Knus herfra!

Anmeld

15. februar 2010

Camilla_a

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hej piger

som i har kunne læse i en anden tråd, er jeg gravid igen, og ja det kommer meget som et chok!!

og ja syntes jeg har "nok" i malou, da hun lider af kolik, og har et hul i hjertet.. så syntes at der er nok at se til her hjemme..

men mathias og jeg har snakket rigtig meget, og han vil rigtig gerne beholde det, da han gerne vil havde sit "eget", selvom han ser malou som sin, og det er jo forståeligt nok, men ved ikke om jeg er klar, da jeg har meget at tænke på med malou..

men mit spørgsmål er så, er der nogle der har fået et barn der er så tæt på som de kommer til atb blive? og hvad mener i om det? udover det self er HÅRDT!!

knus cille

Jeg har to drenge hvor der er 13mdr mellem, jeg er rigtig glad for den aldersforskel, men de har begge to været meget nemme fra starten af og Frey (storebror) havde slet ikke tid til at være lille baby, han var meget hurtig til kravle og gå og krævede ikke så meget. Havde Frey været et barn som græd meget og ikke ikke havde været så nem som han var, tror jeg ikke vi havde fået Loke så hurtigt efter. Men jeg synes der er rigtig mange gode ting ved at ha børn tæt på hinanden. De er så glade for hinanden og er bare de bedste venner. (de får jo mere ud af hinanden når de er lidt ældre) Det er da selvfølgelig hårdt, men tror da også det er hårdt selvom der er længere mellem børn. Men altså jeg har aldrig fortrudt at få dem tæt på hinanden  

Hilsen Camilla somlige vil sige tillykke selvom det er en svær ting at tage stilling til

Anmeld

15. februar 2010

Cris

Jeg har født min nr2 da den store var 20 måneder. Men jeg har en veninde som blev gravid tre måneder efter fødsel. Ja, det er hård uanset hvad, men de vokser sammen og du er "fri" hurtiger end andre. Hendes børn er nu 3 og 4 og de er bare så glade nu (og hun har ikke sendt dem i VS!!! hun har beholdt begge to hjemme indtil de skulle til BH!!! Jeg ville dø!!!! )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.