Jeg synes virkelig at det er en af de situationer hvor man nok ikke kan bruge andres erfaringer til så meget. Nogle har noget positivt at sige og andre ikke, men hvis du vælger at gennemføre graviditeten, så er det dét der er jeres virkelighed, og så kommer det til at fungere for jer! Man får det jo til at fungere - uanset hvad
Jeg kan sagtens forstå hvis du vælger fra, det er meget hurtigt, og du har mange andre ting at bekymre dig om lige nu, så det må virkeligt virke uoverskueligt. Men hvis man skal se lidt praktisk på det, så er Malou's kolik jo væk inden du føder og så har du lidt mere overskud.
Min søn var 6 mdr. da jeg blev gravid, og det var godt nok noget af en kamel at sluge, og jeg synes egentligt ikke at det var så hårdt arbejde. Det hårdeste synes jeg faktisk var at jeg ikke synes jeg havde så meget tid til Klara - det der med at amme hende i søvn og så bare lade hende sove med babsen i munden men jeg stenede Dr. Phil på sofaen....det var svært at få tid til når man samtidig har en på 15 mdr. som lige har lært at gå...
Men det gik - og det kommer også til at gå for jer hvis i vælger at beholde barnet.
Rikke - vist ikke den store hjælp
Anmeld