Barnevogn hos DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Mussen2

Mathildesmor skriver:

Vi har købt en brugt (4 mdr) og super lækker Odder vogn til dagplejen. Derudover har vi købt en helt ny Odder på letvægtsstel - hvilket også medfører at vognen er rendt op i 9500.- inkl. lift - den må jeg ærligt indrømme jeg ville være ked af at have stående fast hos dagplejen  men tilgengæld ville jeg heller ikke gå på kompromi med kvaliteten, da vognen i dagplejen også vil blive brugt flittigt hver dag.

Men det er nok meget individuelt hvad man hver især gør. Jeg synes  I skal gøre det i føler for

Hvad måtte du bøde for den der var 4 mdr gammel?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Muttien skriver:

Hvad måtte du bøde for den der var 4 mdr gammel?

3500.- så det er også en slags penge!

Men den er virkelig velholdt, og fremstår i perfekt stand. Jeg kunne slet ikke se på den, at den havde været brugt de få måneder. Men sælger oplyste mig også om, at den altid havde stået inde, og at hun virkelig havde passet godt på den.

Men kan kan altså være rigtig heldig at finde en god og ny vogn på nettet, såfremt man er villig til at surfe lidt hver aften

Anmeld

15. februar 2010

Kaufie

Vi har kun en - og den står hos dp, hvor drengen sover i hverdage og så tager vi den med hjem i weekender når han skal sove herhjemme.

Jeg forstår ikke helt hvorfor man skulle vælge en andenrangs model til dp, fordi man synes den "rigtige" er for fin til at stå ude hos dp. Vil det sige at 5 ud af ugens 7 dage sover jeres barn så i en model I ikke finder helt så god som den de sover i i weekenden?

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

Kaufie skriver:

Vi har kun en - og den står hos dp, hvor drengen sover i hverdage og så tager vi den med hjem i weekender når han skal sove herhjemme.

Jeg forstår ikke helt hvorfor man skulle vælge en andenrangs model til dp, fordi man synes den "rigtige" er for fin til at stå ude hos dp. Vil det sige at 5 ud af ugens 7 dage sover jeres barn så i en model I ikke finder helt så god som den de sover i i weekenden?

Lige det jeg også tænkte...lidt det samme som at købe et par lækre angulus støvler (feks) og så kun have dem til pæn brug og lade ungerne rende rundt i timevis i bh i et par forede gummistøvler??har en veninde der gør sådan, kan slet ikke se hvorfor...??? altså de skal vel have det bedste for at de skal have det godt...

Anmeld

15. februar 2010

Kaufie skriver:

Vores barnevogn som skal stå hos dagplejen er ligeså god som den vi skal have stående herhjemme.

Kan ikke forstå hvorfor du synes det er så mærkeligt

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

Vores barnevogn som skal stå hos dagplejen er ligeså god som den vi skal have stående herhjemme.

Kan ikke forstå hvorfor du synes det er så mærkeligt

Jamen, så var den nok ikke til dig... tror det var undren over dem der havde en dårligere i dp og der undres jeg godt nok også..

Anmeld

15. februar 2010

Cris

Men jeg forstå ikke helt (jeg har aldrig prøvet for min søn startede i VS da han var 18 måneder). Jeg troede, at man kører barnet i varnevognen til DP og så bliver vognen der ovre. Og så kører man hjem igen med den, ikke? Eller hvordan gør i det? Og hvorfor skal man købe en ekstra vognen? Er det fordi den dyre skal se pæn ud for at kunne sælge den igen?

Anmeld

15. februar 2010

Cris skriver:

Men jeg forstå ikke helt (jeg har aldrig prøvet for min søn startede i VS da han var 18 måneder). Jeg troede, at man kører barnet i varnevognen til DP og så bliver vognen der ovre. Og så kører man hjem igen med den, ikke? Eller hvordan gør i det? Og hvorfor skal man købe en ekstra vognen? Er det fordi den dyre skal se pæn ud for at kunne sælge den igen?

Da jeg i sin tid havde min store pige i dagpleje kørte man ikke barnevognen frem og tilbage hver dag. Den stod fast hos dagplejen indtil hun blev for stor til at sove i den - så blev den solgt.

Denne gang er jeg næsten 100% sikker på at vi får en dagplejer der bor 2-3 km væk, hvilket endnu engang kommer til at betyde, at vi skal have barnevognen stående fast dernede. Jeg synes personligt at det er rart med 2 vogne, også selvom det i andres øjne kan virke mærkeligt

Anmeld

15. februar 2010

Cris

Mathildesmor skriver:

Da jeg i sin tid havde min store pige i dagpleje kørte man ikke barnevognen frem og tilbage hver dag. Den stod fast hos dagplejen indtil hun blev for stor til at sove i den - så blev den solgt.

Denne gang er jeg næsten 100% sikker på at vi får en dagplejer der bor 2-3 km væk, hvilket endnu engang kommer til at betyde, at vi skal have barnevognen stående fast dernede. Jeg synes personligt at det er rart med 2 vogne, også selvom det i andres øjne kan virke mærkeligt

Men hvordan tager I så børnene med til DP? Kører I bil? For hvis man skal gå til DP, så skal man bruge en barnevogn til at transportere børnene , derfor kan jeg ikke helt forstå systemet...

Anmeld

15. februar 2010

Cris skriver:

Men hvordan tager I så børnene med til DP? Kører I bil? For hvis man skal gå til DP, så skal man bruge en barnevogn til at transportere børnene , derfor kan jeg ikke helt forstå systemet...

Ja, vi kører altid i bil :-)

Nej hvis man skal fragte dem i en barnevogn/klapvogn giver det ikke helt mening, det kan jeg godt se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.