Barnevogn hos DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.213 visninger
27 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Mussen2

Har i købt en barnevogn nr. 2, som skal stå ved DP? Eller bruger i den primære vogn? Jeg synes det er lidt synd at vores Odder vogn skal stå ude (dog overdækket) men alligevel, så er den jo til for at blive brugt...

Hvad har i gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Dem jeg kender har alle købt/ fundet en nr 2 vogn brugt og sat i dp.

vi er så heldige at kommunen stiller en til rådighed, men ellers havde han fået sin altan barnevogn med derud.

Anmeld

15. februar 2010

Agnete

Jeg havde den bedste vogn stående hos DP. Vi skulle tage den med hjem i weekenden. Så havde reserve-vognen til hverdag, hvis hun havde brug for at sove hjemme.

Anmeld

15. februar 2010

SaNiNa

Vi har 2 her hjemme den 1 står fast ude i have da den er for besværlig at skulle have den igennem opgangen hvergang vi skal ud at gå tur. og så står den anden i bilen eller i kælderen.

Den som står ude i haven får han med i dp nu.

Anmeld

15. februar 2010

Mussen2

ok mange tak for at du gad svare 

Anmeld

15. februar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har bare Astrid nr 1 barnevogn i dp.. Bruger klapvognen hjemme og til min bil. Så jeg har ikke købt noget ekstra til dagpleje

Anmeld

15. februar 2010

Muffinmus

jep, har en bilkavogn til dp..mine dejlige odder vogne skal ikke smadres helt...er stadig forelsket i dem

Anmeld

15. februar 2010

Honningblomst

Jeg købte en dyr og god vogn, ikke for at den skulle se smart ud, men fordi jeg ønskede det var den bedste, varmeste og sikreste og så kunne jeg da ikke drømme om at mit barn skulle sove i  noget andet end den bedste....så jeg syntes det var en sølvfølge at min søn sov i den vogn der var købt for at den skulle bruges og være det bedste for ham...den var ikke købt for at se pæn ud for andre og slet ikke for mig.

Jeg tog den så bare med hjem i weekenden og i hverdage hvis jeg skulle bruge den, intet problem.

Og ja, du har vel købt den for at bruge den, ikke... for ellers skal den da bare ind i bryggerset og stå så er den fin om 5 år også..

Anmeld

15. februar 2010

Heidi.

Vores barnevogn var til for at blive brugt, så det var den de sov i.. de er jo lavet til at være udenfor, så jeg ville da ikke købe en mere..

Anmeld

15. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Vi har købt en brugt (4 mdr) og super lækker Odder vogn til dagplejen. Derudover har vi købt en helt ny Odder på letvægtsstel - hvilket også medfører at vognen er rendt op i 9500.- inkl. lift - den må jeg ærligt indrømme jeg ville være ked af at have stående fast hos dagplejen  men tilgengæld ville jeg heller ikke gå på kompromi med kvaliteten, da vognen i dagplejen også vil blive brugt flittigt hver dag.

Men det er nok meget individuelt hvad man hver især gør. Jeg synes  I skal gøre det i føler for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.