Solajma skriver:
Jeg har KUN haft kæresten med, ved begge mine fødsler.. Vi er begge enige om, at det er en oplevelse vi skal have sammen, ene to 
Kan sagtens se idéen i, at have en med til f.eks. at tage billeder. Jeg kunne bare ikke tænke mig, at have andre end kæresten med.. faktisk ikke engang min egen mor.
Men sådan er vi jo så forskellige, og du skal selvfølgelig vælge det, der føles mest rigtigt for dig 
Jeg har det helt på samme måde. Min kæreste og jeg er begge helt enige om, at det er en oplevelse, der er forbeholdt os to alene. Derfor skal der ikke andre med og så tror jeg heller ikke, jeg kan forholde mig til alle de personer på en gang (men det ved jeg jo ikke endnu, da jeg endnu ikke har prøvet at føde).
I forhold til billeder af/under fødslen, så er jeg ikke så vild efter at have alt for mange billeder af den! Måske et enkelt eller to, men ikke af selve fødslen - mere af situationen! Og så skal der selvfølgelig tages masser af billeder, når den lille er kommet ud og ligger hos mig!
Men det er jo meget op til den enkelte, hvordan man har det med det og hvem man føler, man har brug for under en situation, hvor man er på ret ukendt grund 
Anmeld