3d/4D scanning uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

tb

mayapigen skriver:

Hejsa piger.

3d/4D scanning er det fint nok i uge 25? Jeg er i uge 23 nu, og overveje at bestille en tid til uge 25...

jeg ringede til Bang & Hinge i aalborg for at høre hvornår de mente det var bedst.. hun sagde i uge 25-26.. det koster 1200 kr i aalborg.. tror ikke du kan få det ret meget billigere andre steder.. vi glæder os også for vildt!!! kun 3 uger til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

LouiseNielsen

Zette skriver:

Og hvad gav du søde? 1500? 

Ja 1500 kr. Også fik vi en dvd med hele forløbet, ca 50 billeder og en oplevelse rigere med hjem.....

Anmeld

15. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg blev scannet i uge 23, og jeg jeg synes nok, set i bakspejlet at det var lidt for tidligt... Han havde slet ikke fået babyfedt endnu, var meget lang og tynd og ansigtet kunne ikke fanges så tydeligt, så vi fik efter 2 omgange med 1,5 times pause kun en håndfuld gode billeder med hjem...

Anmeld

15. februar 2010

Liljesilas

tb skriver:

jeg ringede til Bang & Hinge i aalborg for at høre hvornår de mente det var bedst.. hun sagde i uge 25-26.. det koster 1200 kr i aalborg.. tror ikke du kan få det ret meget billigere andre steder.. vi glæder os også for vildt!!! kun 3 uger til

Hej igen.

Ringede også selv der til, og de sagde det samme til mig. Så nu er der bestilt tid til tirsdag d. 9 kl 13 Jamen jeg glæder mig helt vildt, og ja hun sagde at i uge 25-26 var der meget mere liv i den bette, så hvis man ville se den aktiv, skulle man gøre det der. Hvor den i uge 30 ville være mere doven. Hun sagde også at den i uge 30 var tygger, så den lignede en baby mere, men jeg tager uge 26, så må vi se Hvad dato skal du afsted?

Anmeld

15. februar 2010

tb

mayapigen skriver:

Hej igen.

Ringede også selv der til, og de sagde det samme til mig. Så nu er der bestilt tid til tirsdag d. 9 kl 13 Jamen jeg glæder mig helt vildt, og ja hun sagde at i uge 25-26 var der meget mere liv i den bette, så hvis man ville se den aktiv, skulle man gøre det der. Hvor den i uge 30 ville være mere doven. Hun sagde også at den i uge 30 var tygger, så den lignede en baby mere, men jeg tager uge 26, så må vi se Hvad dato skal du afsted?

vi skal derind mandag den 8.  er meget spændt på det.. den sidste uges tid har hun bare været sindssyg aktiv den bette, så håber hun fortsætter med det de næste 3 uger  så vi får en rigtig god video med hjem som min datter os kan se.. tiden går jo vildt langsomt for hende.. hehe..

Anmeld

15. februar 2010

Risen

mayapigen skriver:

Hej igen.

Held og lykke med det husk at smide nogle billeder ind efter ! 

Anmeld

15. februar 2010

Thildesmor

Jules skriver:

Får man cd med både film og billeder hos dem? jeg fik gjort det i Århus sidst... Men det er jo fjollet hvis de laver det samme i Aalborg

Vi fik ca 20 billeder (printet ud) og så en dvd med hele scanningen med hjem, og det kostede 1200,-

Anette

Anmeld

15. februar 2010

Liljesilas

tb skriver:

vi skal derind mandag den 8.  er meget spændt på det.. den sidste uges tid har hun bare været sindssyg aktiv den bette, så håber hun fortsætter med det de næste 3 uger  så vi får en rigtig god video med hjem som min datter os kan se.. tiden går jo vildt langsomt for hende.. hehe..

Uha ja det kan jeg da godt se, hun glæder sig rigtig meget. Ja det er spændende... Jamen håber du smider nogle billeder ind, så jeg kan se hvor godt det er gået  

Anmeld

15. februar 2010

tb

mayapigen skriver:

Uha ja det kan jeg da godt se, hun glæder sig rigtig meget. Ja det er spændende... Jamen håber du smider nogle billeder ind, så jeg kan se hvor godt det er gået  

skal jeg gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.