3d/4D scanning uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2010

Liljesilas

Jules skriver:

Jeg fik min i uge 29! det var helt sikkert vente tiden hver han lignede bare en helt perfekt baby... De ligger herinde under scanningsbillederne (Viktor)

Her er et link :

https://www.baby.dk/debat/22005pi1/uge-29/viktor--3--scanning-den-472008-284-uger-gammel-.aspx

Hold da op nogle fine billeder, du kan da se alt der! Jamen jamen  Måske jeg burde vente... Ser lige på on jeg kan hehe. Men kan da slet ikke komme over de er så finde dine billeder Tillykke med ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

LouiseNielsen

Jeg var afsted for 4 uger siden.... Og fik afvide at uge 29 er den bedste uge at få det gjort i. Fordi babyen er meget udviklet, men stadig så "lille" at der er meget plads og fostervand omkring den at man får det best mulig billede....

Anmeld

15. februar 2010

Thildesmor

Det er en rigtig stor oplevelse, vi kunne tælle hendes tæer og fik også et billede hvor hun ligger og stritter med storetåen og en masse andre

vi blev scannet hos bang og hinge i sundhedenshus, det kan ihvertfald anbefales.

Knus Anette 28+1

Anmeld

15. februar 2010

Jules

mayapigen skriver:

Hold da op nogle fine billeder, du kan da se alt der! Jamen jamen  Måske jeg burde vente... Ser lige på on jeg kan hehe. Men kan da slet ikke komme over de er så finde dine billeder Tillykke med ham.

Tak :) Jeg glæder mig til at skulle afsted igen her med nummer 2 :) Jeg tror jeg vil bestille tid idag ;)

Anmeld

15. februar 2010

Jeg fik lavet den første 3D scanning da jeg var  27+1... Og der lå prinsessen med hovedet opad, plus hun gemte sig under moderkagen.. Fik en ny tid en uge efter, med samme resultat.. Nu har jeg fået en ny tid D. 26/2, så der håber ejg sandelig hun har vendt sig, så jeg kan få noget for mine 1400,-!!

Hende der scanner mig siger fra uge 28-32.. Der skal jo også være plads til at baby kan bevæge sig lidt, til fotografen!!

Stine 28+5

Anmeld

15. februar 2010

Liljesilas

Min veninde sagde fra uge 25 øv øv... Efter der er så mange der siger efter uge 29, så må jeg heller vente. Meen kan da lige så godt bestille tid idag også hehe

Men vi skal til Kbh i Maj, så kunne jeg evt. gå forbi en klinik igen, har nemlig hørt de er meget billiger

Anmeld

15. februar 2010

smokin

LouiseLarsen skriver:

Jeg var afsted for 4 uger siden.... Og fik afvide at uge 29 er den bedste uge at få det gjort i. Fordi babyen er meget udviklet, men stadig så "lille" at der er meget plads og fostervand omkring den at man får det best mulig billede....

Og hvad gav du søde? 1500? 

Anmeld

15. februar 2010

Lise

Jeg fik lavet 3D scanning i uge 23 i første graviditet, og uge 32 anden gang. Man kan sagtens se en masse tidligt, men må indrømme at jeg er glad for at vi ventede til senere denne gang  

Her kan du se billeder fra de to scanninger. Første billede er Simon i uge 23 og andet er lillebror i uge 32.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. februar 2010

AWO

Jeg har valgt at få en scanning d. 27. februar, hvor jeg er 26+6. Nøj, hvor jeg glæder mig - og endnu mere, efter jeg har set alle de gode billeder herinde!!

Jeg håber, den lille for en gangs skyld er medgørlig (det var den godt nok ikke ved de sidste to scanninger!), så oplevelsen bliver, som vi håber på.

Jeg skal scannes hos Scanningsklinikken i Kbh - det koster 1400 kr.

Anmeld

15. februar 2010

Jules

Anette-Johansen skriver:

Det er en rigtig stor oplevelse, vi kunne tælle hendes tæer og fik også et billede hvor hun ligger og stritter med storetåen og en masse andre

vi blev scannet hos bang og hinge i sundhedenshus, det kan ihvertfald anbefales.

Knus Anette 28+1

Får man cd med både film og billeder hos dem? jeg fik gjort det i Århus sidst... Men det er jo fjollet hvis de laver det samme i Aalborg :P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.