3d/4D scanning uge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.016 visninger
28 svar
0 synes godt om
15. februar 2010

Liljesilas

Hejsa piger.

3d/4D scanning er det fint nok i uge 25? Jeg er i uge 23 nu, og overveje at bestille en tid til uge 25...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. februar 2010

BinaMor

her er et billede af min niece i uge 24

de har også en fin video

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. februar 2010

Liljesilas

Hold da op hvor kan man se meget! Nåå var du ikke halt vild? Og hvordan foregår det?

Anmeld

15. februar 2010

Thildesmor

Mit profilbillede er fra min uge 26, glæd dig det er en fantastisk oplevelse.. og nu kan man jo slet ikke vente til prinsessen kommer

Anmeld

15. februar 2010

dorthemus

På scanningsklinikkens hjemmeside står der, at de bedste 3D/4D billeder får man fra uge 27-33..jeg har selv en tid den 2. marts når jeg er 28 + 2...glæder mig så meget

Pøj pøj med det, tror det er en stor oplevelse

Anmeld

15. februar 2010

smokin

dorthemus skriver:

På scanningsklinikkens hjemmeside står der, at de bedste 3D/4D billeder får man fra uge 27-33..jeg har selv en tid den 2. marts når jeg er 28 + 2...glæder mig så meget

Pøj pøj med det, tror det er en stor oplevelse

Jeg mener at hende fra scanningsklinikken skrev herinde at man får mest ud af det hvis man er +30 på et tidspunkt... men jeg er nu ikke helt sikker. 

Jeg tror jeg vil vente til 32 .... har set flere herinde fra der fik helt fantastiske billeder.

Anmeld

15. februar 2010

Liljesilas

Okay fra uge 27... Hmm så er der jo alligevel lidt ventetid Synes bare den bette ser så tydelig ud på de billeder der er sat her ind. Jeg tror på det er en stor oplevelse! Kan man se alt?

Anmeld

15. februar 2010

mek-83

Jeg skal også selv til 3D scanning her d. 26/2

Der er jeg 30+1, er meget spændt på hvordan vores lille dreng ser ud, så tiden kan kun gå for langsom.

Jeg har selv valgt at få min scanning så sendt da jeg gerne ville kunne se ham så "færdig" som muligt

Men kan skam sagens forstå hvis du ikke kan vente med at skulle se den lille engel

Maria 28+5

Anmeld

15. februar 2010

dorthemus

Zette skriver:

Jeg mener at hende fra scanningsklinikken skrev herinde at man får mest ud af det hvis man er +30 på et tidspunkt... men jeg er nu ikke helt sikker. 

Jeg tror jeg vil vente til 32 .... har set flere herinde fra der fik helt fantastiske billeder.

Jeg tror det kommer an på hvor meget man ønsker at se...eller snarere hvad  Trækkene bliver selvfølgelig tydeligere jo længere du når hen men hvis man også gerne vil ha lidt krop med så skal man ikke vente for længe...det var ihvertfald det jeg fik at vide da jeg ringede til dem.

Anmeld

15. februar 2010

Jules

Jeg fik min i uge 29! det var helt sikkert vente tiden hver :) han lignede bare en helt perfekt baby... De ligger herinde under scanningsbillederne (Viktor)

Her er et link :

https://www.baby.dk/debat/22005pi1/uge-29/viktor--3--scanning-den-472008-284-uger-gammel-.aspx

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.