Lalandia......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

eliasogmor

BellaT skriver:

Dejlige billeder, Lulle. Af Elias og moren med den flade mave. Er slet ikke misundelig.. 

Ja, Lalandia er viiildt sjov. Og dyr. Men sådan er det jo bare.

Begyndte Elias ofte at fryse og måtte i det varme boblebad? For det gjorde Phillip. Det var lidt træls, syntes jeg.

han frøs ikke på noget tidspunkt...... han ville i hele tiden...han var dog lidt kold nogen gange ,men så smuttede vi i det varme..også udenfor, han elskede det..så slotsøbadet, kan godt glemme vores besøg nu..hellere sparer sammen til lalandia....wuu huu glæder mig til vi skal afsted igen....men pisse irreterende med den  lorte bus.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

eliasogmor

Zette skriver:

Der er bare dømt råhygge med pølsehorn og juice - hvor ser det bare ud som om I har hygget jer godt og grundigt!

jah det var dejligt...

Anmeld

14. februar 2010

eliasogmor

BellaT skriver:

Dejlige billeder, Lulle. Af Elias og moren med den flade mave. Er slet ikke misundelig.. 

Ja, Lalandia er viiildt sjov. Og dyr. Men sådan er det jo bare.

Begyndte Elias ofte at fryse og måtte i det varme boblebad? For det gjorde Phillip. Det var lidt træls, syntes jeg.

og vi var i det der vand lege land og han var fulstændig ligeglad med, når der fløj vand ned......prøvede så vidt mulig at nå at stå over ham..men det lykkes ikke hver gang...

Anmeld

14. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nårh ser super hyggeligt ud. Skøn dreng. Og sikke en masse energi både store og små får brugt - så bliver man altså lige pludseligt træt, når man kommer til at sidde og slappe af .

Anmeld

14. februar 2010

BellaT

eliasogmor skriver:

han frøs ikke på noget tidspunkt...... han ville i hele tiden...han var dog lidt kold nogen gange ,men så smuttede vi i det varme..også udenfor, han elskede det..så slotsøbadet, kan godt glemme vores besøg nu..hellere sparer sammen til lalandia....wuu huu glæder mig til vi skal afsted igen....men pisse irreterende med den  lorte bus.....

Phillip ville også i vandet hele tiden og han svømmede og svømmede rundt i det dybe med badevinger. Og op og ned af rutsjebanerne. Men han blev alligevel kold og frysende. Lidt mærkeligt. For så meget frossenpind er han da heller ikke. Men smart at man så lige kan hoppe over i det varme boblebad.

Jep, møgbus. Indgiv da en klage. I er nok ikke de eneste der har stået et sted på ruten og ventet forgæves.

Anmeld

14. februar 2010

A.

eliasogmor skriver:

okay, så ikke på lørdag.....

nej  

Anmeld

14. februar 2010

eliasogmor

BellaT skriver:

Phillip ville også i vandet hele tiden og han svømmede og svømmede rundt i det dybe med badevinger. Og op og ned af rutsjebanerne. Men han blev alligevel kold og frysende. Lidt mærkeligt. For så meget frossenpind er han da heller ikke. Men smart at man så lige kan hoppe over i det varme boblebad.

Jep, møgbus. Indgiv da en klage. I er nok ikke de eneste der har stået et sted på ruten og ventet forgæves.

tro mig , det gør jeg også... og så i minus 7 grader...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.