Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jahhhh... vi var en tur i lalandia i går..det var så fedt og kan anbefales....men husk en masse håndklæder..... men sys lige i skulle se lidt billeder.....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ihh hvor hyggeligt..Fede billeder !
Det har vi også snakket om at gøre når den lille kommer til sommer.. .. Meeen er det ikke ret dyrt ?
Risen skriver: ihh hvor hyggeligt..Fede billeder ! Det har vi også snakket om at gøre når den lille kommer til sommer.. .. Meeen er det ikke ret dyrt ?
joh... det er det.. 200 kr i indgang.. plus buffet 200 kr.. og middagsmad og det løse du ved....men syntes jeg og elias fortjente det....
lillespurv19 skriver: Hvor ser det bare ud til at i har hygget, ville os vildt gerne i lalandia Tanja 31 +1
Hvor ser det bare ud til at i har hygget, ville os vildt gerne i lalandia Tanja 31 +1
det var os bare fedt.....
eliasogmor skriver: joh... det er det.. 200 kr i indgang.. plus buffet 200 kr.. og middagsmad og det løse du ved....men syntes jeg og elias fortjente det....
orh okay.. Ja det er ikke helt billigt.. Var i bare på en endagstur så ? ... Tænkte mere på hvor meget det koster med hytte osv.. hehe..
SNYD SNYD SNYD lulle sikke super billeder...
Risen skriver: orh okay.. Ja det er ikke helt billigt.. Var i bare på en endagstur så ? ... Tænkte mere på hvor meget det koster med hytte osv.. hehe..
´ja bare en endags tur...
A. skriver: SNYD SNYD SNYD lulle sikke super billeder...
i kommer med næste gang....skal jeg stadig have mathinus lørdag????
eliasogmor skriver: ´ja bare en endags tur...
okay..
hov og forresten "pift" flot krop du har !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128