Lalandia......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

eliasogmor

Risen skriver:

okay..

hov og forresten "pift" flot krop du har ! 

tak....sy ikke jeg er så yndig uden make up.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Risen

eliasogmor skriver:

tak....sy ikke jeg er så yndig uden make up.......

sys jeg nu du er ! rigtig smuk og håber sku også jeg får sådan en krop efter at have født.. 

Anmeld

14. februar 2010

A.

eliasogmor skriver:

i kommer med næste gang....skal jeg stadig have mathinus lørdag????

vi vil meget gerne med men du ved hvordan jeg har det med det  ja men først fra marts fik sgu den job har vist glemt sige det   til dig det weeee

Anmeld

14. februar 2010

eliasogmor

Risen skriver:

sys jeg nu du er ! rigtig smuk og håber sku også jeg får sådan en krop efter at have født.. 

ihh sidder helt og smiler..men ja har været heldig, med min krop.ikke rigtig nogen strækmærker..bilder mig selv ind, det er fordi min mave blev smurt ind i en dyr olie og mave creme....for har ikke dyrker nogen form for motion de sidste små tre år..jo har cyklet og gået..men så heller ikke mere.....

Anmeld

14. februar 2010

eliasogmor

A. skriver:

vi vil meget gerne med men du ved hvordan jeg har det med det  ja men først fra marts fik sgu den job har vist glemt sige det   til dig det weeee

okay, så ikke på lørdag.....

Anmeld

14. februar 2010

Risen

eliasogmor skriver:

ihh sidder helt og smiler..men ja har været heldig, med min krop.ikke rigtig nogen strækmærker..bilder mig selv ind, det er fordi min mave blev smurt ind i en dyr olie og mave creme....for har ikke dyrker nogen form for motion de sidste små tre år..jo har cyklet og gået..men så heller ikke mere.....

hvor vildt.. ! Ja der er sku nogle der kan.. hehe.. har heldigvis også ret nemt ved at tabe mig så mon ikke kiloerne raser lidt af efter fødsel.. Spiser ihvert fald med god samvittighed her under graviditeten.. 

Anmeld

14. februar 2010

smokin

eliasogmor skriver:

jahhhh... vi var en tur i lalandia i går..det var så fedt og kan anbefales....men husk en masse håndklæder..... men sys lige i skulle se lidt billeder.....

Der er bare dømt råhygge med pølsehorn og juice - hvor ser det bare ud som om I har hygget jer godt og grundigt!

Anmeld

14. februar 2010

BellaT

Dejlige billeder, Lulle. Af Elias og moren med den flade mave. Er slet ikke misundelig.. 

Ja, Lalandia er viiildt sjov. Og dyr. Men sådan er det jo bare.

Begyndte Elias ofte at fryse og måtte i det varme boblebad? For det gjorde Phillip. Det var lidt træls, syntes jeg.

Anmeld

14. februar 2010

eliasogmor

Risen skriver:

hvor vildt.. ! Ja der er sku nogle der kan.. hehe.. har heldigvis også ret nemt ved at tabe mig så mon ikke kiloerne raser lidt af efter fødsel.. Spiser ihvert fald med god samvittighed her under graviditeten.. 

hmm det gjorde jeg også tog ( hold nu fast) 25 kg på (what)..men de er væk igen , plus det løse.....

Anmeld

14. februar 2010

Risen

eliasogmor skriver:

hmm det gjorde jeg også tog ( hold nu fast) 25 kg på (what)..men de er væk igen , plus det løse.....

Bukker pænt og tager hatten af for dig ! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.