Voksentid...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

Mca<3

Eva skriver:

Tak... og ja, sådan havde jeg egentlig ikke set på det...men ja, han er da parat og det er mor her også..

Knus..

Værre med min lille Alexander og vuggestue snart    Havde jeg dog bare et valg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Jeg sidder her og tænker på hvad voksentid er for Jer...er det noget I har i hverdagene, er det noget i prioterer, hvordan gør I det osv...og ikke mindst, hvor gamle er Jeres børn?

Jeg ved ikke med Jer andre med store børn, men børnene er jo stort set lige så meget oppe som man selv er så voksentid er blevet tid med de næste voksne unger, så pludselig er man ikke den eneste voksne i familie..

Knus Eva..

Voksen tid?

Voksen tid for mig er at vi alle 3 hygger eller jeg smider Emil i klapvogne og går ned til byen og tuller rundt og kigger på ting til mig selv

Lyder måske meget underligt, men jeg nyder bare at have Emil med og han er tit med os ude og spise osv er sååå hyggeligt

Men ellers så er Emil jo i seng hver aften kl 19 så er der tid til os uden han er der

Anmeld

13. februar 2010

Lone Jakobsen

he he

før var begrebet voksen tid, noget der kun inkluderede mig og manden. nu er voksentid noget der ofte indeholder mig, manden og vores yngste søn (7 mdr) vi har voksen tid når de store sover, og hver anden weekend når de store er afsted til deres mor/far. helt voksen tid er der dog første når yngstemand også putter.

vi har så snakket meget om hvordan denne "status" kommer til at påvirke vores yngste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.