Mammi ,,, skriver:
Hi hi hi altså ,,,
Hva pokker lavede vi dog før vi fik børn ??
Kunne godt forestille mig at der er gang i huset med 3 drenge under 13
Det lyder da som om han er parat til børne have , hvor er du heldig at i har haft muligheden for at have ham hjemme ,,,
Jeg kan ærlig talt slet ikke huske hvad jeg lavede før-...føler lidt jeg gik lige fra at være barn til selv at have barn..
Ja, det var godt vi kunne, men det har virkelig også været et puslespil...har haft konrad med i skole en del, men han klarer det fint...lidt sjovt den dag han ville vise moster Ida(går i klasse med min søster, så det er en fordel når der er børn med) men han ville vise han at han kunne bøvse på kommando..
lige midt i timen da læreren stod og forklarede og fortalte...men det var da et godt grin for alle. han har nu klaret fint at sidde stille 3-4-5 timer og bare lytte og tegne.
Men ellers har min mor kunne tage ham når hun havde fri eller mødte sent og så afl. på min skole eller jeg henter på hendes arbejde...hun arbejder i samme by som jeg læser...og så har han en dag om ugen været hos farmor...MEN, ind imellem synes jeg det har været hårdt, det vil jeg gerne indrømme...
så vi glæder os til bh-start..
Knus..
Anmeld