Valentinsdag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Bom

Her er Valentinsdag en speciel dag i sig selv, da det er vores års dag..  Vi har været sammen i 6 år og denne valentinsdag en den sidste som "kærester", til næste år er vi kærester og forældre..

Jeg har dog ikke planlagt noget, da jeg ikke rigtig har haft overskud, og tror egentlig desværre også kæresten har glemt det, men det er ikke noget nyt... Så det bliver vist bare en dag som alle andre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Koen.

Sussie&Lilje skriver:

Vi går slet slet ikke op i det herhjemme, det er bare en omgang reklame-fis for at butikkerne kan sælge mere og så går det romantiske lidt af hehe

Anmeld

14. februar 2010

Munder

tanjaj19 skriver:

Jeg vil egentlig hellere overraskes en anden dag med en blomst eller noget.

Synes det bliver sådan lidt "tvangsromantik" når man sådan skal gøre det på en bestemt dag.

Anmeld

14. februar 2010

finkedinke

Munder skriver:

Synes det bliver sådan lidt "tvangsromantik" når man sådan skal gøre det på en bestemt dag.

helt enig

Vi holder hverken valentinsdag, morsdag eller farsdag osv Vil meget hellere huskes i hverdagen eller på en helt tilfældig dag.

Anmeld

14. februar 2010

Koen.

Munder skriver:

det sys jeg os, man bliver ti gange mere overrasket hvis det er en hvilken som helst anden dag

Anmeld

14. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Hej tøser Havde nok på fornemmelsen der ikke var mange der gjorde noget ud af valentinsdag, som sagt var jeg jo selv en af dem

Jeg synes det er rigtig fedt at så mange af jer alligevel får blomster eller lign. på en alm. dag (Gør jeg nemlig ikke )

Kæresten her har været ude at købe et kamera til mig, da han åbentbart kunne huske jeg gik i panik i sidste uge over vi ikke havde et ordentligt et, når Lillemanden jo kommer om lidt Så nu sidder jeg her med det lækreste kamera og er overlykkelig over han"kunne finde på det" Og da jeg spurgte hvorfor han havde købt et kamera (Det er jo ikke en helt billig en ) Så sagde han bare : Fordi jeg elsker dig

Kunne ikke lade være med at smile og må da indrømme jeg liiiige smeltede lidt (Selvom det jo er en selvfølge han gør det, men alligevel ) Hihi... 

Jeg er glædeligt overrasket og vi skal vidst også lave et eller andet senere, ved så bare ikke hvad, men han er i fuld gang med at lave Brunch ude i køkkenet, så jeg glæder mig faktisk bare til at blive serveseret i dag

Knus Sabrina 37+4, som ønsker alle en god dag

Anmeld

14. februar 2010

NoName

Sussie&Lilje skriver:

Vi går slet slet ikke op i det herhjemme, det er bare en omgang reklame-fis for at butikkerne kan sælge mere og så går det romantiske lidt af hehe

Enig...

Jeg sidder igen igen alene hjemme... Kæresten er på arbejde sammen med sin far.

Men så er det godt jeg har baby.dk

Anmeld

14. februar 2010

SpunkenJo

Sussie&Lilje skriver:

Lige nøjagtig.

Ifølge mig, så har man ikke mange ting at gå op i, hvis man invisterer i en sådan kommerciel-pap-kærligheds-dag!!

Ja, jeg syns det er noget pjat. Lidt lissom mors og fars dag!

Syns jo man ska fejre livet og hinanden hver dag, og ikke bare fordi butikkerne vil tjene penge, eller man kan få "syndsforladelse" denne ene gang om året ved at tage i biffen med kæresten, og købe en grøn dusk!

Ja, det er jo bare min mening!

Anmeld

14. februar 2010

Mum33

vi skal have champange og sushi efter den bette er lagt i seng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.