Valentinsdag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2010

Stumpen

Vi gør intet ud af dagen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

Lone Jakobsen

uh her har den bare helt fantastisk stor betydning. vi mødtes på valentinsdag for 3 år siden. for 2 år siden lavede mig og børnene den store overraskelse for kæresten. sidste år blev vi gift....og september sidste år, valgte vi at døbe vores søn valentin til mellemnavn

så jeg plejer at drille min mand med at han er utrolig heldig på det punkt, jeg skal bare ha blomster på valentinsdag og på min fødselsdag, så er jeg tilfreds

Anmeld

13. februar 2010

oo

de der kommercielle dage fejrer vi ikke rigtigt...slet ikke på nogen måde valentinsdag

Anmeld

13. februar 2010

otlitrom

Vi fejrer ikke valentinsdag. Jeg synes det er opreklameret og Amerikansk. Men det er fint andre holder det, det må de gerne for min skyld

Min kæreste har førdselsdag d. 15, altså mandag. Derfor holder vi fødselsdagen idag. I morgen er huset fuldt af overnattende gæster, så det bliver nok rå-hygge og lidt tømmermænd

Vi elsker ikke hinanden mere, fordi vi holder valentinsdag.. For os er det en god dag hver dag. Vi behøver ikke en speciel anledning for at tage en kæreste-hygge-dag (Og nej, det var ikke ilde ment, for dem der holder valentinsdag! )

Anmeld

13. februar 2010

Tina2

Valentinsdag siger ikke mig noget.... Min mand er sød til at tage blomster med hjem til mig ind imellem, så for mig betyder dagen imorgen intet.....

Anmeld

13. februar 2010

siw84

kitty skriver:

Vi fejrer ikke valentinsdag. Jeg synes det er opreklameret og Amerikansk. Men det er fint andre holder det, det må de gerne for min skyld

Vi elsker ikke hinanden mere, fordi vi holder valentinsdag.. For os er det en god dag hver dag. Vi behøver ikke en speciel anledning for at tage en kæreste-hygge-dag (Og nej, det var ikke ilde ment, for dem der holder valentinsdag! )

er helt enig..

synes det er meget mere romantisk når min kæreste fx. kommer hjem med en buket blomster når han kommer hjem fra arb. på en ganske alm. dag... meget bedre overraskelse og så slet ikke forventet..

siw 38+0

Anmeld

13. februar 2010

lululupo

Manden min friede valentinsdag, så kan nok ikke komme uden om at denne dag vækker dejlige minder Vi spiser lidt bedre end normalt, og lur mig om ikke der står nogle blomster eller noget til mig, jag har købt ham en god flaske, som han må hygge sig med, dog uden mig self

Men ja vi fejre den da

Anmeld

13. februar 2010

trunte89

Vi gør ikke noget ud af det.

Det er min kærestes fødselsdag, hvilket han i mange år har haddet.

Hans mor har det med at skulle købe noget valentines halløj i gave. Sidste år eller forrige år fik han en lyskæde med røde hjerter

Så her fejre vi kun fødselsdag.

Anmeld

13. februar 2010

LotteGabriella

Sabrina17 skriver:

uhh, tillykke til dem

tusinde tak

Anmeld

13. februar 2010

morsunivers

Desværre er det jo fastelavn i morgen, så hele dagen går nok med det...  pigerne glæder sig...

Tror desværre også manden har glemt det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.