Valentinsdag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.447 visninger
28 svar
0 synes godt om
13. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Hej i dejlige damer

Nu er det jo d.14 februar i morgen og det er jo valentinsdag

Så tænker jeg om der er nogle af jer der gør noget specielt ud af den dag? Og hvad i fx skal lave? Jeg har aldrig rigtigt intereseret mig for den dag, da det er en dag ALLE har tilfældes, hvor jeg mener ens årsdag er meget mere speciel, da det kun er en dag 2 mennesker har sammen

Men min kæreste siger jeg ikke må lave planer i morgen og jeg ved også han har købt en gave til mig (Han er rigtig dårlig til at gemme på en hemmelighed, ved dog ikke hvad det er )Så jeg tror sørme vi skal et eller andet

Men skal I lave noget med jeres kærester/mænd i morgen og hvad gør i mht. børnene?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2010

LotteGabriella

Sabrina17 skriver:

Hej i dejlige damer

Så tænker jeg om der er nogle af jer der gør noget specielt ud af den dag? Og hvad i fx skal lave? Jeg har aldrig rigtigt intereseret mig for den dag, da det er en dag ALLE har tilfældes, hvor jeg mener ens årsdag er meget mere speciel, da det kun er en dag 2 mennesker har sammen

Men min kæreste siger jeg ikke må lave planer i morgen og jeg ved også han har købt en gave til mig (Han er rigtig dårlig til at gemme på en hemmelighed, ved dog ikke hvad det er )Så jeg tror sørme vi skal et eller andet

Men skal I lave noget med jeres kærester/mænd i morgen og hvad gør i mht. børnene?

Knus

Det har ALTID været en særlig dag for mig, da min dejlige mor og skønne veninde har fødselsdag den dag

Anmeld

13. februar 2010

MorTilSnartFire <3

LotteGabriella skriver:

Det har ALTID været en særlig dag for mig, da min dejlige mor og skønne veninde har fødselsdag den dag

uhh, tillykke til dem

Anmeld

13. februar 2010

Ox.

Vi går slet slet ikke op i det herhjemme, det er bare en omgang reklame-fis for at butikkerne kan sælge mere og så går det romantiske lidt af hehe

Anmeld

13. februar 2010

Hejsa!

Nu er min kæreste tilfældigvis ik hjemme, men vi gør heller ik noget ud af det... Vi fortæller til dagligt at vi elsker hinanden og er meget kærlige!

-Stine 28+3

Anmeld

13. februar 2010

Valle81

Sabrina17 skriver:

Hej i dejlige damer

Knus

Hejsa:0)

herhjemme er det vores dag af flere grunde:0)

En af dem er at vi hedder Valentin til efternavn.

Dernæst er min datter født på Valentins dag, så en Valentin der har fødselsdag på Valentins dag, det er da helt specielt.

men sådan rent kæreste mæssigt, nej så bliver det ikke fejret, her står den på børnefødselsdag med boller og varm kakao:0)

Christina

Anmeld

13. februar 2010

blomst84

Vi gør heller ikke rigtig noget ud af det  plejer at få en buket blomster. Kærlighedsdagen bliver fejret på vores årsdag og ikke en dag blomster/chokolade/smykke-butikkerne har valgt

Anmeld

13. februar 2010

Diana...

Sussie&Lilje skriver:

Vi går slet slet ikke op i det herhjemme, det er bare en omgang reklame-fis for at butikkerne kan sælge mere og så går det romantiske lidt af hehe

Ja hvis man vælger os se sådan på det :)

Anmeld

13. februar 2010

Diana...

Her hjemme går vi ikke så meget op i det. Men i år tror jeg nu alligevel jeg vil overraske mand lidt :) Synes vi trænger til at være kæreste lidt :)

Anmeld

13. februar 2010

kiroo

Sussie&Lilje skriver:

det eneste gode ved den dag er at jeg fandt ud af jeg var gravid med keira..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.