Offentliggøre graviditet på Facebook?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2010

Pia.

Altså jeg vil sige når du er klar til at alle skal vide det, for det er jo det der sker når man skriver der inde, man har jo mange blandet venner og venners venner... Personligt ville jeg ikke skrive det der inde... Men det er jo nok en smags sag *S*

Knus fra Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2010

Jules

Så snart jeg er de 12 uger henne så får familien det afvide også skal det skrives på facebook... Ihhh det er svært ikke at dele sin glæde... Godt jeg har jer herinde :D

Anmeld

15. februar 2010

Mira0911

Jeg offenlige gjorde det lige op til termin... Familie og nære venner vidste det godt tidligere...

Anmeld

15. februar 2010

Lise

Jeg har ikke skrevet noget direkte på FB, men efter uge 30 har jeg få gange skrevet statusbesked, der gav et godt vink med en vognstang  Har selv været lidt imod at skrive noget overhovedet, men vil jo også gerne på samme tid RÅBE det ud til alle

Jeg er ikke nogen sortseer, men det ville eddermanmer være en lortesituation at stå i at skulle ind og skrive noget ala "ehmm...det blev ikke til noget alligevel..."

Anmeld

15. februar 2010

Risen

Vi har valgt ikke at offentligt gøre det på facebook.. Alle dem som skal vide det ved det allerede .. Desuden holder vi privatlivet for os selv .. Jeg har mange "venner" på facebook som egentlig ikke er mine venner sådan rigtigt og selvfølgelig må de godt vide det, men vil ikke annoncere med det, særligt fordi mange har en holdning til at en 19-årig får barn.. 

Anmeld

15. februar 2010

DK

Det kommer vel an på hvem man har som venner på fb og hvordan man bruger siden.

Jeg har kun 70 venner eller noget i den stil. Jeg er ret privat omkring min fb og derfor er der også kun mennekser som jeg kender og omgåes jeg er venner med derinde. Ingen gamle skole-kammerater eller gamle arbejdskolleger som jeg ikke taler med længere.

Jeg ville nok først offentliggøre det når jeg var 12+ (selv om jeg helt sikkert på dette tidspunkt havde fortalt andre det)

Men gør som du føler er rigtigt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.