Zafir skriver:
Jeg er mega skeptisk i forhold til alternativ behandling. PÅ den ene side.
PÅ den anden side, ville jeg ikke være i live idag, hvis det ikke var for det alternative sundhedsvalg. Jeg har 'overlevet' en dødsdom og flere 'det er bare ærgeligt, lev med det', fordi min mor nægtede at give op og slæbte mig rundt til alt muligt lort. - FOr langt det meste er desværre lort.
Indimellem fandt vi så nogen rigtig dygtige nogen der KUNNE det de KUNNE... - Men desværre deraf, er jeg blevet MEGET skeptisk...
Min elskede Vita, der redede mit liv, som barn, er desværre selv død. Hun var blevet en gammel dame. Og da jeg som 15 årig fandt ud af, hvad der var sket, kontaktede jeg hende og besøgte hende flere gange, når jeg var i jylland. Der var intet hokus pokus over hende, hun kunne bare heale. Heale rigtig. Jeg sov i min seng som barn og hun fjernede en stor hjernesvulst i mit hovede... Jeg har været rask siden. Men jeg vidste ikke, at jeg havde hverken svulst eller blev healet som barn, før jeg blev 15 år. Jeg vidste kun at jeg var syg og var syg i 2 år.
Her efter er jeg blevet hjulpet med svær eksem over det meste af min krop, som de bare sagde jeg måtte leve med, for det kom ikke fra allergi ...
og en galoperende scoliose, som de sagde jeg også måtte leve med, til jeg kunne få opereret jernstænger ind i min ryg. - Jeg fik den stoppet og rettet den 2 grader i forhold til, hvad den var da den var værst...
Så jeg er stor fan, men kæmpe mega meget skeptiker...
Jeg ville sådan ønske at det ordinere sundhedssystem, lavede meget mere samarbejde med det alternative, så vi kunne bruge det bedste fra begge verdner og ikke nødvændigvis skulle tage 'Du lever så længe du kan og få det bedste ud af det - vi kan give dig en kørestol' eller 'lev med det - det er der andre der gør', men måske helbrede nogen flere til et bedre liv 
Hej
Jeg vil sige, at der findes plattenslagere inde for alle brancher.
Jeg vil også sige, at inden for denne branche, der kan man med fordel, gå til dem som andre kan anbefale, og som andre har været til med gode resultater, da man på den måde, har større chance for at komme til en der ikke er plattenslagere.
At størstedelen skulle være lort, kan jeg ikke nikke genkendene til, men ja der findes da nogle der ikke er så gode, men de fleste jeg kender inde for denne branche er da ret gode
Det sidste du skriver, kan jeg da kun give dig helt ret, og det går da også i den retning, prøve f.eks at se Akupunktur og Zoneterapi, som den dag i dag, udføres at uddannet læger/sygeplejerske, så det andet skal nok komme stille og roligt, er jeg ret sikker på. 
Jeg kan heller ikke helt forstå, hvordan du kan være skeptisk når du har prøvet nogle gode alternative behandlinger, det er da lidt underligt, men det er måske bare mig , der ser sådan på det he he 
mvh Michael