alternativ behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2010

Honningblomst

Michael healer skriver:

Hej

Jeg er lidt nysgerrig på, hvad slags alternativ behandling det var din far var igennem ?

mvh Michael

Prøv at læse det her:

http://www.wuergler.dk/page5/page5.html

...det var ham Ballin der helbredte min far og mange andre...det er ikke min far der jar skrevet på den side.

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

Michael healer

Eva skriver:

Prøv at læse det her:

http://www.wuergler.dk/page5/page5.html

...det var ham Ballin der helbredte min far og mange andre...det er ikke min far der jar skrevet på den side.

Knus..

Tak for svar

Anmeld

9. april 2010

Honningblomst

Michael healer skriver:

Tak for svar

Så lidt...skræmmende læsning, hvordan de behandlede ballin dengang og de andre der var med ham...og endnu mere skræmmende at de ikke har læst noget af det han kunne...men det er nok ikke patienterne der blev tænkt på i den sammenhæng, desværre...

Anmeld

9. april 2010

Michael healer

Zafir skriver:

Jeg er mega skeptisk i forhold til alternativ behandling. PÅ den ene side.

PÅ den anden side, ville jeg ikke være i live idag, hvis det ikke var for det alternative sundhedsvalg. Jeg har 'overlevet' en dødsdom og flere 'det er bare ærgeligt, lev med det', fordi min mor nægtede at give op og slæbte mig rundt til alt muligt lort. - FOr langt det meste er desværre lort.

Indimellem fandt vi så nogen rigtig dygtige nogen der KUNNE det de KUNNE... - Men desværre deraf, er jeg blevet MEGET skeptisk...

Min elskede Vita, der redede mit liv, som barn, er desværre selv død. Hun var blevet en gammel dame. Og da jeg som 15 årig fandt ud af, hvad der var sket, kontaktede jeg hende og besøgte hende flere gange, når jeg var i jylland. Der var intet hokus pokus over hende, hun kunne bare heale. Heale rigtig. Jeg sov i min seng som barn og hun fjernede en stor hjernesvulst i mit hovede... Jeg har været rask siden. Men jeg vidste ikke, at jeg havde hverken svulst eller blev healet som barn, før jeg blev 15 år. Jeg vidste kun at jeg var syg og var syg i 2 år.

Her efter er jeg blevet hjulpet med svær eksem over det meste af min krop, som de bare sagde jeg måtte leve med, for det kom ikke fra allergi ... og en galoperende scoliose, som de sagde jeg også måtte leve med, til jeg kunne få opereret jernstænger ind i min ryg. - Jeg fik den stoppet og rettet den 2 grader i forhold til, hvad den var da den var værst...

Så jeg er stor fan, men kæmpe mega meget skeptiker...

Jeg ville sådan ønske at det ordinere sundhedssystem, lavede meget mere samarbejde med det alternative, så vi kunne bruge det bedste fra begge verdner og ikke nødvændigvis skulle tage 'Du lever så længe du kan og få det bedste ud af det - vi kan give dig en kørestol' eller 'lev med det - det er der andre der gør', men måske helbrede nogen flere til et bedre liv

Hej

Jeg vil sige, at der findes plattenslagere inde for alle brancher.

Jeg vil også sige, at inden for denne branche, der kan man med fordel, gå til dem som andre kan anbefale, og som andre har været til med gode resultater, da man på den måde, har større chance for at komme til en der ikke er plattenslagere.

At størstedelen skulle være lort, kan jeg ikke nikke genkendene til, men ja der findes da nogle der ikke er så gode, men de fleste jeg kender inde for denne branche er da ret gode

Det sidste du skriver, kan jeg da kun give dig helt ret, og det går da også i den retning, prøve f.eks at se Akupunktur og Zoneterapi, som den dag i dag, udføres at uddannet læger/sygeplejerske, så det andet skal nok komme stille og roligt, er jeg ret sikker på.

Jeg kan heller ikke helt forstå, hvordan du kan være skeptisk når du har prøvet nogle gode alternative behandlinger, det er da lidt underligt, men det er måske bare mig , der ser sådan på det he he

mvh Michael

Anmeld

9. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Michael healer skriver:

Hej

Jeg vil sige, at der findes plattenslagere inde for alle brancher.

Jeg vil også sige, at inden for denne branche, der kan man med fordel, gå til dem som andre kan anbefale, og som andre har været til med gode resultater, da man på den måde, har større chance for at komme til en der ikke er plattenslagere.

At størstedelen skulle være lort, kan jeg ikke nikke genkendene til, men ja der findes da nogle der ikke er så gode, men de fleste jeg kender inde for denne branche er da ret gode

Det sidste du skriver, kan jeg da kun give dig helt ret, og det går da også i den retning, prøve f.eks at se Akupunktur og Zoneterapi, som den dag i dag, udføres at uddannet læger/sygeplejerske, så det andet skal nok komme stille og roligt, er jeg ret sikker på.

Jeg kan heller ikke helt forstå, hvordan du kan være skeptisk når du har prøvet nogle gode alternative behandlinger, det er da lidt underligt, men det er måske bare mig , der ser sådan på det he he

mvh Michael

Jeg er mega skeptisk, fordi jeg har oplevet så mange plattenslagere. Jeg syntes det er et GEDE MARKED og man kan aldrig vide, hvad man finder. Jeg tvivler ikke på at der virkelig ER folk der kan deres kram, men mange vil bare tjene penge, på syge desperate mennesker.

Så jeg tror det er SUNDT med skepsis fra min side. - Jeg vil så også sige, at jeg ikke bruger tid og energi på behandlinger når jeg ikke er syg. I perioder går jeg til zoneterapi, for ren velvære, selvom jeg ikke er syg.

Men nu, hvor Vita er død, har jeg INGEN  jeg virkelig VED kan deres shit og ikke gør det for pengenes skyld - Som KAN hjælpe mennesker - døene og syge. Som virkelig kan lave mirakler, selv uden folk ved de bliver behandlet. NU kender jeg ingen...

Så jeg er super skeptisk. - Eller utryg over et marked, hvor jeg ikke føler man kan stole på folk.

Dog føler jeg stadig jeg har jeg en tæt kontakt til Vita selvom hun er død og har vist mig en mulig hjælper. Men jeg har ikke prøvet hende endnu.

Anmeld

9. april 2010

Ansemusen

Jeg har prøvet hypnose nogle gange, men det virkede desværre ikke på mig. Kunne simpelthen ikke komme ned i hypnosen. Desværre. Men tror bestemt at mange har gavn af både hypnose, healing, akupunktur osv. Har også selv en idé om at jeg godt kunne tænke mig akupunktur under fødslen som en del af smertelindringen.

Anmeld

9. april 2010

Michael healer

Eva skriver:

Så lidt...skræmmende læsning, hvordan de behandlede ballin dengang og de andre der var med ham...og endnu mere skræmmende at de ikke har læst noget af det han kunne...men det er nok ikke patienterne der blev tænkt på i den sammenhæng, desværre...

Ja det er skræmende, lige som det er skræmende at de brændte hekse før i tiden, og syntes også jeg læste om en synsk mand i et andet land, der er blevet fængslet for at være synsk.

Så ja vi må da håbe , de videnskabsmænd snart bliver klogere og lytter noget mere til nogle alternative kloge mennesker

Anmeld

9. april 2010

Michael healer

Zafir skriver:

Jeg er mega skeptisk, fordi jeg har oplevet så mange plattenslagere. Jeg syntes det er et GEDE MARKED og man kan aldrig vide, hvad man finder. Jeg tvivler ikke på at der virkelig ER folk der kan deres kram, men mange vil bare tjene penge, på syge desperate mennesker.

Så jeg tror det er SUNDT med skepsis fra min side. - Jeg vil så også sige, at jeg ikke bruger tid og energi på behandlinger når jeg ikke er syg. I perioder går jeg til zoneterapi, for ren velvære, selvom jeg ikke er syg.

Men nu, hvor Vita er død, har jeg INGEN  jeg virkelig VED kan deres shit og ikke gør det for pengenes skyld - Som KAN hjælpe mennesker - døene og syge. Som virkelig kan lave mirakler, selv uden folk ved de bliver behandlet. NU kender jeg ingen...

Så jeg er super skeptisk. - Eller utryg over et marked, hvor jeg ikke føler man kan stole på folk.

Dog føler jeg stadig jeg har jeg en tæt kontakt til Vita selvom hun er død og har vist mig en mulig hjælper. Men jeg har ikke prøvet hende endnu.

Hvor er det da dejligt for dig, at du trods Vita er død, har en kontakt til hende, og rigtigt fedt at hun har vist dig en du kan gå til.

Anmeld

9. april 2010

Michael healer

Ansemusen skriver:

Jeg har prøvet hypnose nogle gange, men det virkede desværre ikke på mig. Kunne simpelthen ikke komme ned i hypnosen. Desværre. Men tror bestemt at mange har gavn af både hypnose, healing, akupunktur osv. Har også selv en idé om at jeg godt kunne tænke mig akupunktur under fødslen som en del af smertelindringen.

Ja du er inde på noget som jo kan være til gavn for mange her i dette forum, alternativ smertelindring ved fødsel.

I den forbindelse kan hypnose eller selvhypnose også virke på mange, desværre så ikke dig

Der findes også andre alternative smertelindringer ved fødsel, f.eks Zoneterapi , Theta Healing måske findes der flere.

Jeg har desævrre heller ikke selv haft mulighed for at prøve hypnose, men vil da helt sikkert prøve dette en dag, samt regression.

Anmeld

9. april 2010

Ansemusen

Michael healer skriver:

Ja du er inde på noget som jo kan være til gavn for mange her i dette forum, alternativ smertelindring ved fødsel.

I den forbindelse kan hypnose eller selvhypnose også virke på mange, desværre så ikke dig

Der findes også andre alternative smertelindringer ved fødsel, f.eks Zoneterapi , Theta Healing måske findes der flere.

Jeg har desævrre heller ikke selv haft mulighed for at prøve hypnose, men vil da helt sikkert prøve dette en dag, samt regression.

Enten kan jeg ikke eller også var hypnotisøren ikke dygtig nok. Dog oplevede jeg en enkelt gan det mest mærkværdige under hypnoseterapien! Hypnotisøren sagde, at jeg skulle tælle ned fra 100 og når jeg nåede til 90 ville jeg ikke kunne tælle videre med ville være i en dyb trance. Jeg talte ned, og da jeg nåede til 90 kunne jeg ikke huske tallene nedefter, præcis som hun havde sagt. Det var virkelig en spooky oplevelse! Så lidt skete der da i hvert fald. Resten virkede desværre ikke så godt. Men tror måske det var hendes fremgangsmåde..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.